Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در پیام جمعه شهرستان ورامین با اشاره به روایتی از امام کاظم(ع) گفت: در روایتی از آن حضرت آمده که مردی از شهر قم مردم را به سوی حق دعوت می‌کند و گروهی که از ایمان مستحکم برخوردار بوده،حوادث آنان را از پای در نمی‌آورد، از جنگ خسته نمی‌شوند و همراه بر خدا توکل دارد، ایشان را همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تنها مصداق سخن امام کاظم (ع) امام خمینی (ره) که با عصای موسی، تبر ابراهیمی، روح عیسوی و منطق مهدوی قیام کرد و بساط فرعونیان و نمرودیان زمان را برچید، ایشان با انقلاب اسلامی خود، کاخ مستکبران را ویران کرد و تمام معادلات سیاسی آنان را دگرگون ساخت.
وی تصریح کرد: بزرگداشت چنین شخصیتی که نامش برای همیشه در تاریخ در کنار اسم دلیران جهان ماندگار می‌ماند وظیفه‌ای است که همگانی است تا راه و کلام امام نه تنها برای مردم ایران که برای تمامی آزادگان جهان زنده بماند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران همچنین با اشاره به پنجاه و هفتمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد مردم دشت ورامین اظهار کرد: امام راحل از قیام خونین 15 خرداد به عنوان مبدأ نهضت اسلامی یاد کردند، قیامی که به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی چراغ روشن مسیر انقلاب نام بردند.
وی تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار دشت ورامین در این روز پای پیاده به تهران عزیمت کردند تا در راه دفاع از مرجعیت و ولایت، به آغوش شهادت بشتابند و در این مسیرنام شهیدان معصوم شاهی، رجبی، طباطبایی، خانی، عرب مقصودی، مهابادی و اردستانی که به تعبیر مقام معظم رهبری همچون ستارگان درخشان در آسمان ایران اسلامی خواهند درخشید، تقدیم اسلام شدند.
محمودی تأکید کرد: امروز آحاد مردم ولایتمدار دیار پانزده خرداد وظیفه دارند که از این حماسه بزرگ تجلیل کرده و اجازه ندهند این ولایت‌مداری و دینداری مخدوش شود.
وی گفت: دست‌های پیدا و پنهانی در کار است که چهره این منطقه را تخریب و ارزش‌های دینی را کمرنگ کنند لذا همه وظیفه دارند تا با تمام وجود از این حماسه نورانی حفاظت کنند.
امام جمعه موقت ورامین گفت: از همه فرهیختگان حوزه‌های فرهنگی و هنری می‌خواهیم تا با توجه به شرایط ویژه ناشی از ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم میدانی، برای حفاظت از قیام نورانی تلاش کنند، هنرمندان منطقه آثار فاخری را برای پانزده خرداد تولید کنند و نمادی از این قیام درورودی شهر نصب گردد تا هر کس وارد این شهر می‌شود به طور محسوس بداند در دیار ۱۵ خرداد وارد شده است.
وی تأکید کرد: : حال که به دلیل شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری اجتماعات وجود ندارد، از تمامی فعالان اجتماعی و فرهنگی درخواست می‌شود تا یاد امام راحل و قیام 15 خرداد را در فضای مجازی زنده نگاه دارند.

برچسب‌ها قیام ۱۵ خرداد ورامین امام خمینی(ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد ورامین امام خمینی ره قیام ۱۵ خرداد ورامین امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای فراجا از اجرای طرح برخورد با جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار وحید مجید درباره جزئیات اجرای این طرح گفت: با اجرای طرح عملیاتی پیش دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ؛ گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و مابقی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد؛ کماکان بیش‌ترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده، گفت: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرائم که .باعث نگرانی خانواده های ولایت مدار ایرانی  شده قطعا در اولویت پلیس فتا است.

 رئیس پلیس فتای فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی