Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست غرب در مبارزه با تروریسم همواره سیاست دوگانه بوده است. چرا که از یک سو تروریست‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهد و از سوی دیگر نیروهای حافظ امنیت و آرامش ایران را تحریم می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، امنیت، آرامش، نظم و اقتدار کشور مرهون تلاش‌های نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای مرزبانی ناجا به عنوان زیرمجموعه ای از نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح، در راستای حفظ امنیت و آرامش در کشور  در مرزهای کشور مستقر بوده و در راه دفاع از امنیت و آرامش کشور، هزاران شهید را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است که آخرین مورد آن بامداد امروز شهادت سه نیروی مرزبان جمهوری اسلامی در سردشت به دست اشرار مسلح بوده است.

مرزبانان غیور میهن در بیش از یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای آذربایجان غربی با کشورهای همسایه با همتی از جنس پولاد نگهبان مرزهای میهنمان بوده و در راه برقراری امنیت و آرامش در کشور جانفشانی می کنند و  زمانی که همگان درسایه امنیت پایدار مشغول زندگی روزمره هستیم جوانان مرزبان در نقاط صفر مرزی پاسدارِ این آسایش و امنیت هستند.

در حالی که این نیروی خدم و پرتلاش در راه دفاع از امنیت و آرامش در کشور تلاش کرده و در مرزها نگهبانی می دهند، آمریکا این نیروی خدوم و پرتلاش را که ارتباط مستقیم نیز با امنیت کشور دارد، به لیست تحریم هایش اضافه می کند اما حاضر به اضافه کردن گروهک های تروریستی با وجود داشتن کارنامه سیاه و ارتکاب جنایاتی در مناطق مختلف مرزی غرب و شمالغرب کشور علیه مردم مرزنشین و نیروهای نظامی، به لیست گروههای تروریستی نیست و از آنها نیز به انحا مختلف حمایت می کند.

 

تحریم ناجا، نشانه درماندگی و شکست آمریکا است

حجت الاسلام عیسی برادری امام جمعه تکاب در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز گفت: تحریم شخصیت ها و نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح ما نشانه پستی، شکست و درماندگی و ضعف آمریکاست.

وی با بیان اینکه آمریکا، جایی که نمی‌تواند کاری کند به تحریم دست می‌زند، افزود: تحریم شخصیت‌ها و نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح ما نشانه پستی، شکست و درماندگی و ضعف آمریکاست.

وی گفت: آنها اگر می توانستند، کاری انجام می دادند و لیکن نمی توانند کاری فراتر از تحریم انجام دهند و فقط به این مانور تبلیغاتی دست می زنند.

امام جمعه تکاب تصریح کرد: همین اقدامات سبب می‌شود که صلابت و اقتدار چهره ها، اشخاص و نهادهای انقلابی که توسط آمریکا تحریم می شوند، بیشتر می‌شود.

برادری اظهار کرد: چه سپاه، چه ناجا و یا هر جای دیگر که از سوی آمریکا تحریم می شوند، انگیزه و رنگ و بوی انقلابی بیشتر می گیرند و علاقه مردم نسبت به نهادها و شخصیت ها بیشتر می‌شود و اتفاقا کارایی آنها نیز بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه آمریکا فاقد قابلیت و توانمندی برای مبارزه با ایران در مرحله عمل است، افزود: آمریکا اگر درست می گفت و این همه مانور تبلیغاتی انجام داده بود نفت کش های ما را که به سمت ونزوئلا در حال حرکت بود، متوقف می کرد.

امام جمعه تکاب با اشاره به اینکه با اینگونه اقدامات آمریکا، انگیزه، ایمان و حمایت از نظام و نهاد های انقلابی بیشتر می شود، گفت: آنها درمانده و بیچاره شده اند و نمی توانند با ما در میدان مبارزه اعم از نظامی، اقتصادی و سیاسی وارد رقابت شوند و قطعا اینگونه رفتارها نیز به نفع ایران تمام خواهد شد.

 

سیاست دوگانه غرب در مبارزه با تروریسم

اقتدار نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در برابر زیاده خواهان و اراذل و اوباش سبب شده تا در کشور فضای آرامی داشته باشیم و امنیت در کشورمان برقرار باشد و همین امر سبب شده تا آمریکا با تحریم نیروهای حافظ امنیت کشورمان از سوی دیگر و حمایت از گروه‌های تروریستی و اشرار مسلح در مناطق مرزی ایران، به دنبال بی ثباتی و ناامنی در کشور باشد.

از سوی دیگر سیاست غرب در مبارزه با تروریسم همواره سیاست دوگانه است؛ به‌طوری‌که امروز عربستان حقوق‌بشر را نقض می‌کند، اما چون مجری سیاست‌های غرب در منطقه است، آمریکایی‌ها از رژیم سعودی حمایت می‌کنند و یا اشرار مسلح دست به جنایت در مرزهای ایران می زنند اما از آنها توسط آمریکا حمایت می شود اما علیه ایران که مخالف سیاست‌های آمریکا بوده و نیروهای مسلح ایران را که با شرارت ها و تروریست پروری های آمریکا در منطقه مقابله می کنند، تروریست می نامد و تحریم می کند.

این اقدامات آمریکا نشان می دهد که هدف آمریکا از تحریم نیروهای مسلح و اخیرا ناجا، در واقع نشانه گیری امنیت ایران است، چرا که عملکرد ناجا در عرصه های مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، تروریستهای متجاوز در مرزهای کشور، اشرار، اراذل، سارقان، متجاوزان به حریم خصوصی افراد، قانون شکنان و تامین امنیت جانی، مالی و عرضی تک تک شهروندان در همه عرصه های زندگی از خانه تا وسیله نقلیه و مغازه و خیابان و فضای مجازی روشن و واضح بوده و این اقدام آمریکائی ها تلاش برای نا امن کردن زندگی شهروندان و خدشه وارد کردن بر امنیت داخلی و لگد مال کردن حقوق شهروندی بین ملت ایران بوده است.

 

آمریکا، حامی تحرکات تروریستی منطقه

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: آمریکا خود را حامی حقوق بشر نشان می دهد در حالی که خود، حامی  تحرکات تروریستی منطقه است.

وی افزود: آمریکا حامی پوشالی حقوق بشر و حتی حقوق حیوانات خود را معرفی می کند ولی ۱۲ تیر ماه۶۰ هواپیمای مسافربری ایران را ساقط کرد و مردم بیگناه و کودکان را به شهادت رساند.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: در طول تاریخ، تمام تحرکات تروریستی خاورمیانه با حمایت آمریکا انجام شده که سند بی آبرویی برای آمریکا است.

 

آمریکا محور تروریسم و تروریسم پروری در جهان است

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب نیز در زمینه حمایت آمریکا از تروریسم، می گوید: آمریکا حامی تروریست های دنیا بوده و ایران اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است، کدام کشور به کشور دیگر حمله می کند و کدام کشور است که از تروریست ها حمایت می کند، آیا این آمریکا نیست که از گروههای تروریستی مانند جیش الشیطان و داعش حمایت می کند.

وی با بیان اینکه آمریکا محور تروریسم و تروریسم پروری در جهان است، افزود: ایجاد داعش که توسط ترامپ و القاعده که توسط هیلاری کلینتون رسما تشکیل آن توسط آمریکا اعلام شد، به راه انداختن جنگ های در یوگسلاوی با پوشش ناتو، حمله به افغانستان و اشغال این کشور، بمباران هیروشیما و ناکازاکی ژاپن، حمله به هواپیمای مسافربری ایران  از جمله اقدامات تروریستی آمریکای جنایتکار است.

 

پلیس از رفتار برده‌گونه در آمریکا، تا فداکاری برای مردم در ایران

در ایران اسلامی، نیروی انتظامی و مرزبانی در راه دفاع از وطن و امنیت و آرامش شهروندان جانفشانی می کنند و شهد شهادت می نوشند اما در آمریکا در جریان دستگیری یک مظنون در شهر مینیاپولیس آمریکا، خشونت پلیس منجر به مرگ فرد تحت بازداشت شده و رئیس جمهورش هم دستور حمله و تیراندازی می دهد.

حجت الاسلام حمید حسن زاده، امام جمعه میاندوآب در این باره نیز به خبرنگار اروم نیوز، گفت: ترامپ نه ایران را می‌شناسد نه رهبر ایران و نه نیروهای نظامی ایران را و نگاه او به نیروهای نظامی ایران همانند نگاه وی به نیروهای نظامی خود آمریکا و یا نیروهای ژاندارم و دوران شاهنشاهی است.

وی اظهار کرد: نیروهای نظامی ما یعنی حاج قاسم سلیمانی که حتی برای ماموریت برون مرزی نیز چیزی نمی گرفت و این ویژگی در همه نیروهای نظامی ما اعم از سپاه، ناجا و ارتشی وجود دارد.

آری نیروهای نظامی ما پا در رکاب ولایت بوده و برخلاف نیروهای پلیس آمریکایی که به زندگی شهروندان رنگین پوست خود اهمیت چندانی نمی دهند، حاضرند در راه دفاع از امنیت و آرامش کشور و مردم، جان فشانی کرده و  جان خود را فدا کنند و این را عملکرد ناجا در عرصه های مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، تروریستهای متجاوز در مرزهای کشور، اشرار، اراذل و... و شهدایی که در این راه تقدیم نظام و انقلاب کرده است، به خوبی نشان می دهد.

به طور قطع ایران اسلامی به برکت رهبری حکیمانه و سربازان جان برکف ولایت در نیروهای مسلح و با همت و غیرت مرزبانان و مرزنشینان دلاور، جزیره باثبات و امن ترین کشور منطقه بوده و دشمنان رویای خود را در ناامن کردن ایران اسلامی به گور خواهند بود. مرزبانان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز هوشیار و بیدار هستند و توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد و قطعا انتقام خون مرزبانان شهیدمان را نیز گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروهای مسلح نیروهای نظامی نیروی انتظامی راه دفاع امنیت و آرامش ایران اسلامی بیشتر می شود حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد

خطیب موقت نماز جمعه تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گفت: آنچه ایران اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد یک کار الهی بود. کاری بود که بر اساس قرآن صورت گرفت.

وی افزود: این حمله، حمله تنبیهی و عملیات وعده صادق بود و بخشی مربوط به گذشته است. آن بخشی که مربوط به گذشته بود را زدن و محکم زدیم. بخشی نیز مربوط به آینده است، آنچه مربوط به آینده است اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

امام جمعه موقت تهران نیروهای مسلح را بازوهای پرتوان ملت عنوان کرد و گفت: نیروهای مسلح دژ مستحکم ملت هستند و نمی‌گذارند دشمن کمترین تعرضی به کشور داشته باشد. مقام معظم رهبری تعبیری زیبایی هفته گذشته از نیروهای مسلح انجام دادند که فرمودند اینها مایه عزت دین هستند، اگر اینها نبودند با داعش نمی‌جنگیند و اگر حاج قاسم نبود و با داعشی ها نمی‌جنگید باید با آنها در خیابان‌های تهران می‌جنگیدیم. اینکه با امنیت زندگی می‌کنیم آموزش و پرورش دانشگاه و حوزه، کشاورزی، صنعت با آرامش اداره می‌شود در سایه خدمات این عزیزان است.

آیت الله خاتمی مساله امنیت را رکن و زیربنای همه توسعه‌ها دانست و بیان کرد: اولین ویژگی که قرآن برای یک جامعه نمونه بیان می‌کند امنیت است و همه نیروهای مسلح شایسته تکریم هستند. وزارت دفاع، نیروهای مسلح و سپاه و بسیج همگی ویژگی‌های که امیرالمونین توصیه کرده را دارند.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و شهادت مرحوم عبدالعظیم حسنی اظهار کرد: درباره عبدالعظیم تعبیری دیدم که نوشته بود او را زنده زنده دفن کردند و به شهادت رساند و ثواب زیارت ایشان ثواب زیارت امام حسین (ع) است.

وی ضمن گرامیداشت هفته کارگر تصریح کرد: وزیر کار گزارش عملکرد خوبی ارائه داد. مقام معظم رهبری فرمودند طبق آمار نیمی از جمعیت ما کارگران و خانواده‌های آنها هستند و اگر حال این نیم جمعیت خوب شود حال نیمی از جمعیت ایران به سامان خواهد رسید. آقا در مناسبت‌هایی که روز کار و کارگر است کلماتشان منشور است. به وزیر کار گفتم این منشور را تدوین و ترسیم کنید و بایدهای آقا را در ارتباط با کارگران از جمله امنیت شغلی را اجرایی و عملیاتی کنید. فرمایشات آقا وضع و خطابه نیست بلکه دستورالعمل اجرایی است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه در ماجرای غزه شاهد جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها و اقتدار جبهه مقاومت بودیم، گفت: جمعی از دانشگاهی‌ها در آمریکا در دانشگاهی در کالیفرنیا و فرانسه به حمایت از مظلومین غزه برخواسته‌اند و کشوری که به دروغ خود را حامی حقوق بشر معرفی می‌کند ۱۰۰ نفر از این معترضین را دستگیر کرد. استاد برجسته روابط بین‌الملل در دانشگاه هاروارد می‌گوید آمریکا باید بپذیرد که نسل آمریکا نسلی است که به کلی تغییر کرده است معنای این حرف این است که بعد از حدود ۲۰۰ روز مقاومت مردم غزه بیداری وجدانی در دنیا شکل گرفته است.

دیگر خبرها

  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • مبتکر روش‌های گوناگون فروش نفت در تحریم شده‌ایم