Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@09:14:00 GMT

دست رد سولسشر به ستاره جذاب بارسلونا

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۹۷۲۳

دست رد سولسشر به ستاره جذاب بارسلونا

به نظر می رسد که اوله گنار سولسشر علاقه چندانی به جذب فیلیپ کوتینیو برای تیمش نداشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۸ بود که فیلیپ کوتینیو بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره کاملا موفق در لیورپول از این تیم جدا شد و به بارسلونا پیوست. درحالی که ستاره برزیلی با امیدهای فراوان راهی نوکمپ شده بود اما نتوانست روزهای خوبی را در این تیم تجربه کند و در نقل و انتقالات تابستانی گذشته به شکل قرضی راهی بایرن مونیخ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد که بایرن مونیخ هم علاقه‌ای به دائمی کردن قرارداد فیلیپ کوتینیو نداشته باشد و به همین خاطر ستاره برزیلی باید در پایان فصل دوباره به نوکمپ بازگردد. همچنین گفته می شود که بارسا هم نسبت به حفظ کوتینیو بی میل است و می خواهد این بازیکن را به منظور تامین منابع مالی برای جذب لائوتارو مارتینز به فروش برساند.

طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته صحبت های زیادی درباره آینده کوتینیو مطرح بوده و از تیم های فراوانی به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن یاد شده است. با این حال به نظر می‌رسد که لیگ برتر انگلیس محتمل ترین گزینه برای هافبک برزیلی باشد.

از طرفی گفته شده که منچستریونایتد برای تقویت خود به دنبال جذب فیلیپ کوتینیو است. حالا و در همین رابطه اما ESPN مدعی شده که یونایتد چراغ سبز را برای انجام مذاکرات با کوتینیو دریافت کرده اما سرمربی این تیم یعنی اوله گنار سولسشر احتمالا با این موضوع مخالفت خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فیلیپ کوتینیو بارسلونا بایرن مونیخ اوله گونار سولسشر بارسلونا بایرن مونیخ فیلیپ کوتینیو منچستر یونایتد فیلیپ کوتینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، روابط نه چندان خوب گواردیولا با کانسلو باعث شد که این بازیکن به دنبال ترک منچستر سیتی باشد و در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با امضای قراردادی قرضی از این باشگاه به بارسلونا پیوست.

این بازیکن خیلی زود توانست خودش را در ترکیب بارسلونا ثابت کند و به یکی از ستاره‌ها و مهره‌های کلیدی ژاوی در طول فصل تبدیل شد، اما شرایط در ادامه به همین شکل برای او پیش نرفت و اشتباهات و افتی که در عملکردش داشت  فشارها را روی او افزایش داد و باعث شد که محبوبیتش را بین هواداران این تیم هم از دست بدهد.

دو اشتباه مهلک این ستاره پرتغالی در دیدار برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و همچنین در بازی مقابل رئال مادرید در لالیگا که منجر به باز شدن دروازه بارسلونا شد باعث شد که صحبت درباره بازگشت او به منچسترسیتی در پایان فصل به صورت جدی مطرح شود.

این در حالی است که تا چند هفته پیش گفته می‌شد که مدیران بارسا به دنبال دائمی کردن قرارداد او یا تمدید قرارداد قرضی‌اش به مدت یک فصل دیگر هستند. گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره بازگشت او به سیتی در تابستان پیش رو گفت: «هنوز حرفی درباره کانسلو نزدیم و همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد