Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@03:50:48 GMT

احتمال وقوع موج دوم کرونا در ژاپن وجود دارد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۹۷۸۶

به گزارش ایرنا از تلویزیون دولتی ژاپن، «کیتاهاشی کنجی» روز جمعه هشدار داده است که این شرایط ممکن است بسیار وخیم تر شود.

او گفت که «اگر این وضعیت ادامه داشته باشد کیتاکیوشو ممکن است با موج بزرگ دوم مواجه شود امیدواریم همه متوجه باشند که احتمال دارد وضعیت بسیار سختی پیش رو داشته باشیم و برای خروج از این بحران واکنش قاطعی نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در این شهر به مدت سه هفته هیچ مورد جدیدی از ابتلا تأیید نشده بود اما در ۶ روز گذشته ۴۳ مورد جدید گزارش شده و در برخی از موارد مسئولان بهداشت قادر به ردیابی مسیر ابتلا نبوده اند.

همچنین روز پنجشنبه مواردی از ابتلا در یک بیمارستان در توکیو تأیید شد که احتمال دارد یک ابتلای جمعی باشد.

توکیو و چهار استان دیگر آخرین استان هایی بودند که وضعیت اضطراری در آنها پایان یافت دولت لغو وضعیت اضطراری در این استان ها را روز دوشنبه اعلام کرد.

تاکنون تست کرونای بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر در ژاپن مثبت بوده و بیش از ۸۸۰ تن در اثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند.

داده های گردآوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز در آمریکا نشان می دهد که شمار موارد تایید شده ابتلا به ویروس کرونا در سراسر جهان از پنج میلیون و نهصد هزار نفر فراتر رفته است.

این دانشگاه می گوید که تا ساعت شش بعدازظهر روز پنجشنبه به وقت جهانی، تعداد کل مبتلایان به پنج میلیون و ۹۲۹ هزار و ۳۱۲ نفر رسیده است.

آمریکا با یک میلیون و ۷۰۸ هزار و ۷۲۶ مورد ابتلا در رأس این فهرست قرار دارد پس از آن برزیل با ۴۱۱ هزار و ۸۲۱ مورد، روسیه با ۳۷۹ هزار و ۵۱ مورد، بریتانیا با ۲۰۷ هزار و ۵۰۷ مورد، اسپانیا با ۲۳۷ هزار و ۹۰۶ مورد و ایتالیا با ۲۳۱ هزار و ۷۳۲ مورد قرار دارند.

تعداد کل مرگ و میر در سطح جهان در حدود ۳۵۷ هزار و ۷۸۱ مورد بوده است.

آمریکا با ۱۰۱ هزار و دو مورد مرگ بیشترین تعداد تلفات را داشته است و پس از آن بریتانیا با ۳۷ هزار و ۹۱۹ مورد، ایتالیا با ۳۳ هزار و ۱۴۲ مورد، فرانسه با ۲۸ هزار و ۵۹۹ مورد، اسپانیا با ۲۷ هزار و ۱۱۹ مورد و برزیل با ۲۵ هزار و ۵۹۸ مورد قرار دارند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، درحالی که همچنان اخبار کشتی آمریکا تحت‌الشعاع شکست تیلور در انتخابی المپیک قرار دارد و امروز رسماً اعلام شد که این کشتی‌گیر در اوکلاهاما جایگزین جان اسمیت در امر مربیگری شده است، یک وب‌سایت مرتبط به ایالت آیووا خبر از دردسر آرون بروکس برنده تیلور داد.

این وب‌سایت اعلام کرده است که پیش از برگزاری انتخابی آمریکا، خبری به بروکس اعلام شد که تست دوپینگش در مسابقات جهانی زیر 23 سال 2023 مثبت شده است، او در این مسابقات صاحب نشان طلای 86 کیلوگرم شد، با وجود این، آمریکایی‌ها امیدوار هستند که در این خصوص خطایی اتفاق افتاده باشد و مورد مشکوک، یک اشتباه باشد، به همین دلیل به بروکس مجوز شرکت در انتخابی داده شد اما هنوز معلوم نیست امکان حضور او در المپیک وجود داشته باشد.

تا هفته آینده مشخص خواهد شد که بروکس محروم می‌شود و یا در ترکیب تیم المپیکی آمریکا به پاریس می‌آید، بنابراین اگر بروکس با محرومیت مواجه شود طبیعتاً تیلور جایگزینش خواهد شد، البته وکیل‌های کشتی آمریکا مطمئن هستند بروکس به مسابقه برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • دلیل پیشگوی هلندی درباره احتمال زلزله قوی در روزهای آینده
  • احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن روان آب در مازندران
  • ژاپن اظهارات بایدن درباره مهاجرهراسی را تاسف آور خواند
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • اعلام هشدار نارنجی برای وقوع تندباد و بارندگی در خوزستان
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • هشدار مجارستان برای احتمال وقوع جنگ جهانی سوم