Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون پزشکی-ورزشی گفت: در نحوه اجرا مشکلاتی وجود دارد. کرونا ده‌ها بار به سراغ ما نیامده که بگوییم تجربه اندوخته داریم و همه با هم هماهنگ هستند. باید به باشگاه‌ها و سازمان لیگ فرصت بدهیم و تا جایی که می‌توانیم کمکشان کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی-ورزشی در مورد همکاری فدراسیون پزشکی-ورزشی با وزارت بهداشت و جامعه فوتبال اظهار داشت: از همه باشگاه‌ها که با جدیت و همت در تلاشند تا بهترین‌ها را برای ورزشکاران شان رقم بزنند سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکارانمان در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ واقعاً تلاش زیادی می‌کنند. وزارت بهداشت شرایط ویژه‌ای را برای شروع مسابقات در نظر گرفته بود که کمی با پروتکل‌هایی که در ابتدا در نظر داشتیم تفاوت داشت. این خودش چالش‌برانگیز اما درمجموع مثبت بود. دادن مجوز تمرینات فضایی بود که فدراسیون فوتبال و هیئت‌رئیسه باید تصمیم می‌گرفت. آن‌ها کاملاً مستقل عمل می‌کنند و ما هم برای ارتقا سطح بهداشت و پرهیز از هرگونه بیماری کمک می‌کنیم.

خلیلیان در خصوص اجرای پروتکل عنوان کرد: در نحوه اجرا مشکلاتی وجود دارد. کرونا ده‌ها بار به سراغ ما نیامده که بگوییم تجربه اندوخته داریم و همه با هم هماهنگ هستند. باید به باشگاه‌ها و سازمان لیگ فرصت بدهیم و تا جایی که می‌توانیم کمکشان کنیم. آزمایشات باید در حضور ناظران انجام می‌شد. بعضی می‌گویند آزمایشات ما مشکوک است اما اصلاً چیزی به این عنوان نداریم و اصلاً باید PCR بدهند.

وی در مورد اینکه آیا نحوه گرفتن آزمایشات، تجهیزات و آزمایشگاه‌ها از نظر او مورد تأیید است، گفت: اصلاً نظر ما مهم نیست. ما عملاً بین ورزش و وزارت بهداشت هستیم. تلاشمان این است که بهترین‌ها رقم بخورد. اظهارنظر خلافی که از دکتر فرهادی در رسانه‌ها منتشر شد، خیلی اسباب اذیت او شد. او گفت قرار ما روی لیگ برتر و لیگ یک بوده و لیگ‌های بعدی را هم به‌مرور بازگشایی می‌کنیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی-ورزشی در موردبحث تمرینات، اظهار کرد: در بحث تمرینات، بازی‌های تدارکاتی اصلاً قرار نبود اجرا شود چون هنوز در مرحله تمرینات هستیم. همچنین موضوع آزمایشگاهی که مورد تأیید وزارت بهداشت است. اعضای بهداشت و درمان خودشان اعتراف می‌کنند در برخی استان‌ها مثل بوشهر چنین چیزی ندارند که رئیس هیئت پزشکی با هیئت فوتبال و باشگاه‌ها پیگیری کردند و خدا را شکر آزمایشات انجام شد.

وی در گفت‌وگو با بخش خبری افزود: نکته مهم‌تر این است که اولویت ما آزمایش PCR است. با دکترحریرچی، فرهادی و علی نژاد مجدداً پیگیری کردیم. یک مژده بدهم که پروتکل در حال اصلاح است. سعی می‌کنیم دستورالعمل را ساده‌تر کنیم. این قولی است که اعضای بهداشت و درمان به ما دادن اما حداقل همینی که هست نباید طوری باشد که خدایی نکرده فوتبال علیه فوتبال شود؛ یعنی سعی کنیم با یک حفظ تعادل هم سلامت ورزشکاران و هم برنامه‌هایی که دارند را حفظ کنیم لذا آزمایشات PCR باید به دست ما برسد و با ناظران و افسران و سلامت همگی همکاری کنند. دوستان در هیئت پزشکی موظف هستند در اختیار آن‌ها باشند، هم به آن‌ها اطلاعات بدهند و هم کمک بخواهند.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش تصریح کرد: عده‌ای از روسای هیئت‌ها مثل همدان یا مازندران، روسای دانشگاه علوم پزشکی هستند. روسای هلال‌احمر، بهزیستی و... هم از خدمتگزاران و آماده هرگونه همکاری با باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال و پزشکی هستند.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد اینکه آیا افسران نظارت از این فدراسیون هستند، گفت: بله شرح وظایفی دارند و با کمک سازمان لیگ آن‌ها را انجام می‌دهند.

وی در مورد جلسه با سهیل مهدی عنوان کرد: جلسه خیلی خوبی بود. دکتر علی‌نژاد شدیداً اصرار داشت نظارت کاملی به نحوه فعالیت‌های باشگاه‌ها با کمک هیئت‌های پزشکی و سازمان لیگ شود. از پزشکانی که در باشگاه‌ها سعی می‌کنند با شدت نظارت کافی داشته باشند تشکر می‌کنم. افسران کنترل سلامت بازوهای باشگاه‌ها هستند. کسی به دنبال مچ‌گیری نیست اما باید این نظارت عالی انجام شود تا مشکلی برای کسی پیش نیاید. در همه جای دنیا ممکن است نتیجه آزمایشات مثبت شود. این یک حسن است چون فرد به قرنطینه می‌رود. عمدتاً ورزشکاران عارضه‌ای مانند تب، لرز، سرفه، سی تی اسکن و... نداشتند. همه چیز آن‌ها خوب بود. فقط ممکن است PCR مثبت باشد که گاهی مواقع ممکن است به شکل کاذب مثبت یا منفی باشد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر کرونا مهرزاد خلیلیان فدراسیون پزشکی ورزشی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی وزارت بهداشت سازمان لیگ باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند

اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی جلسه گذاشتند.

طرفداری | معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: پیرو دستور وزیر درباره برخی اتفاقات رخ داده، با قید فوریت جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد‌شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، گفت:

وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، او هم از این موضوع استقبال کرد و‌ مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور من، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت بگیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد:

انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری پیدا کند.

اسبقیان گفت:

نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله به رفح
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود