Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری از فرود اضطراری پرواز تهران-قشم هواپیمایی ایران‌ایرتور خبر داد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، حسن رضایی‌فر، مدیرکل دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری از بازگشت پرواز تهران-قشم شرکت هواپیمایی ایران‌ایرتور به فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران خبر داد و گفت: پرواز شماره ٨٠٠٤ شرکت هواپیمایی ایران ایرتور با هواپیمای MD۸۲ در مسیر تهران به قشم در ساعت ١٤ امروز با ١٠٣ مسافر و ١٠ خدمه پروازی از فرودگاه مهرآباد به پرواز درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یک دقیقه پس از پرواز، یکی از موتورهای هواپیما دچار نقص فنی شد و خلبان ضمن کنترل هواپیما، با اعلام فرود اضطراری، پس از ده دقیقه به فرودگاه بازگشت.

رضایی‌فر افزود: مسافران به سلامتی از هواپیما پیاده شده تا با هواپیمای جایگزین به جزیره قشم منتقل شوند.

مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری از شرکت‌های هواپیمایی درخواست کرد تا با توجه به گرم شدن هوا، در اجرای دستورالعمل‌های فنی و عملیاتی دقت کافی را مدنظر قرار دهند.  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد

مسیر پرواز تهران_زاهدان_مشهد تغییر کرد.

روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه