Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:11:57 GMT

دمای هوای گیلان از شنبه خنک تر می شود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۰۵۱۳

دمای هوای گیلان از شنبه خنک تر می شود

 شبنم هادی نژاد عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : از بعد از ظهر روز شنبه با شمالی شدن جریانات زمین؛  افزایش ابر ، وزش باد که در بعضی ساعات شدید و در برخی نقاط رگباری توام با رعد و برق است اندکی دمای هوای استان کاهش می یابد و این شرایط جوی تا یکشنبه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: برهمین اساس ؛ آسمان استان برای روز شنبه صاف تاقسمتی ابری، پاره ای نقاط مه ، وزش باد گرم،  گاهی شدید بویژه در ارتفاعات و دامنه ها، پاره ای نقاط افزایش ابر ، وزش باد شمالی نسبتا شدید و بعضی نقاط رگبار و رعد و برق به ویژه برای بعد ظهر و شب پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود : لوشان با دمای 37 درجه سانتگیراد بالای صفر بیشترین دمای استان در نهمین روز از آخرین ماه فصل بهار را تجربه کرد .

 وی گفت : پس از آن شهرهای منجیل و رودبار نیز با دمای ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفربیشتر دمای هوا را داشتند و دمای هوای شهر رشت مرکز استان نیز به ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر رسید.

 وی  کمترین دمای استان را طی امروز  مربوط به بندر انزلی با ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و دیگر شهرهای ساحلی عنوان و  تصریح کرد:  شرایط جوی وزش باد گرم ، گاهی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و افزایش دما تا ظهر فردا  شنبه همچنان ادامه دارد.

وی  افزود: البته با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار برای امشب در بعضی نقاط افزایش ابر ، رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست

برچسب‌ها گیلان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان سازمان هواشناسی گیلان سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابریست، گفت: برای امروز جوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای روز سه شنبه و چهارشنبه ضمن افزایش ابر، رگبار پراکنده در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

راستی بیان داشت: مجددا روز سه شنبه بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود و بیشینه سرعت در شمال غرب و جنوب شرق است که کاهش کیفیت هوا و غلظت غبار دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: فهرج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

 راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته؛ رگبار باران و وزش باد شدید
  • یخبندان بهاری در کردستان!
  • دمای اصفهان تا ۵ درجه کاهش می‌یابد
  • استقرار تدریجی جو پایدار در البرز/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • آخرین جزئیات بارش‌ها و دمای هوای تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • تداوم باد و باران در استان اصفهان/ تنش‌دمایی پیش‌بینی می شود
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان