Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:32:56 GMT

زد و خورد و درگیری شدید تایسون و جریکو روی رینگ

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۰۹۴۷

زد و خورد و درگیری شدید تایسون و جریکو روی رینگ

درگیری مایک تایسون با کریس جریکو اسطوره کشتی کچ به شایعاتی دامن زده که بازگشت تایسون به دنیای مبارزات، با ورود او به مسابقات حرفه‌ای کشتی کچ رقم خواهد خورد.

به گزارش "ورزش سه"، مایک تایسون اسطوره دنیای بوکس در جریان شرکت در یک برنامه کشتی کچ به نام Elite Wrestling (AEW) Dynamite show  با کریس جریکو اسطوره کشتی کچ درگیری فیزیکی پیدا کرد و این حرکت او به این معنی تعبیر شده که احتمالا بازگشت تایسون به دنیای ورزش نه در رینگ بوکس بلکه با ورود او به کشتی کچ رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مایک تایسون اخیرا با انتشار ویدیوهایی در شبکه‌های مجازی اعلام کرده بود که به زودی به دنیای مبارزه بازخواهد گشت. در این بین شایعات زیادی درباره مبارزه نمایشی او با تعدادی از بزرگان قدیمی دنیای بوکس و به خصوص با ایواندر هالی‌فیلد مطرح شده بود.

 

حالا با درگیری تایسون و جریکو اکثر تحلیل‌گران دنیای مبارزات رزمی می‌گویند بازگشت تایسون به احتمال زیاد در رینگ کشتی کچ رقم خواهد خورد و نه در رینگ بوکس.

 

 

جریکو در جریان این برنامه مقابل تایسون ایستاد و از او درخواست کرد که به خاطر ضربه‌ای که ده سال پیش در مسابقات کشتی کچ به او وارد کرده عذرخواهی کند. اما تایسون از این کار خودداری کرده و در عوض، پیراهن خود را در مقابل او پاره کرده و مقابل جریکو ایستاد.

 

 

در این لحظه جریکو، تایسون را به عقب هل داد و این نقطه شروع دعوایی همگانی بین همه کسانی بود که در آن لحظه در رینگ کشتی کچ حضور داشتند.

 

 

این حرکت تایسون و جریکو باعث شده شایعات زیادی درباره احتمال مبارزه قریب‌الوقوع او با این اسطوره دنیای کشتی کچ مطرح شود. تایسون بعد از این ماجرا به خبرنگاران گفت:" به شما می‌گویم که این داستان اینجا تمام نشده. من برمی‌گردم و دمار از روزگار جریکو درمی‌آورم".

 

 

 

 

مایک تایسون بوکس پیشکسوت بوکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایک تایسون بوکس پیشکسوت بوکس مایک تایسون کشتی کچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سیاه تایر از بین می رود!

تین نیوز

عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران گفت: تایر در بعضی از رینگ ها خریداری و برای افزایش قیمت در انبارک ها احتکار می شد که اکنون با تعادل در عرضه و تقاضا ظرف یک ماه آینده این بازار سیاه از بین خواهد رفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جمال میرزایی اظهار داشت: کمبودی در عرضه تایرهایی با رینگ های ۱۳ و ۱۴ در بازار نداریم و با افزایش عرضه اکنون این تایرها به میزان کافی در بازار موجود است.

میرزایی افزود: مشاهده های میدانی نشان می دهد که تقاضا نسبت به رینگ های ۱۳ و ۱۴ کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: با از بین رفتن بازار سیاه در ماه آینده قیمت تایر در بازار کاهشی خواهد شد.

میرزایی با اشاره به افزایش به صورت میانگین ۱۶ درصدی تایرهای سواری گفت: با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی ناشی از افزایش نرخ جهانی مواد اولیه، نرخ مواد اولیه داخل ، انرژی و سایر عوامل و نهاده های تولیدی و براساس اخذ مجوزهای قانونی و تصمیمات اتخاذ شده در انجمن صنفی صنعت تایر مقرر شد تا از پنجم اردیبهشت افزایش قیمت اعمال شود.

مدیر عامل گروه صنعتی بارز عنوان کرد: نرخ جهانی مواد شیمیایی از ۱.۲ به ۱.۷ دلار رسید که این امر باعث زیان ده شدن تولید شده است.

وی بیان داشت: تولیدکنندگان تایر در سال گذشته افزایش قیمتی نداشتند و این افزایش قیمت در امسال می تواند تولیدکنندگان را از زیان خارج و منجر به رونق تولید کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • تصویری از اسطوره تنیس زنان در صحرای سوزان دبی
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران