Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، امیر آقایی در گفت‌وگو با مجله فیلم درباره علاقه‌اش به یادگیری زبان و نحوه پیدا کردن مسیر زندگی آینده‌اش صحبت کرد و کفت: «در نوجوانی می‌دانستم که یک زبان باید یادبگیرم؛ چون به کار می‌آید. در موسسه‌ای زبان انگلیسی می‌خواندم و مشخصا ترمی مبلغی را پرداخت می‌کردم؛ مسیر رفت من به آنجا از سینما عصرجدید می‌گذشت و من جلوی سینما می‌ایستادم و نمی‌توانستم فیلم‌ها را ببینم، چون پولی نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز در حیاط موسسه روی بُرد کاغذی را دیدم که شهریه هر ترم زبان‌های مختلف را روی آن نوشته بودند؛ آموزش زبان استانبولی ارزان‌ترین‌شان بود. با خودم گفتم من که می‌خواهم یک زبان یاد بگیرم این رایاد بگیرم و چهار سال و نیم استانبولی خواندم فقط برای این که بتوانم با مابقی پول شهریه، فیلم ببینم.»

او ادامه داد: «از ترم دوم به ادبیات ترکی علاقه‌مند شدم و همیشه فکر می‌کردم من که برای رسیدن به یک جایگاه ویژه در سینما؛ پول رفتن به هالیوود را ندارم اما تا ترکیه می‌توانم بروم؛ در تمام این سال‌ها دفترهای زیادی در ترکیه پیشنهادهایی دادند و من نمی‌پذیرفتم یا فیلم‌نامه خوب نبود و یا من در ایران مشغول کار بودم تا این که یک سریال بی نظیر تاریخی پیشنهاد شد.»

این بازیگر درباره بازی‌اش در تلویزیون ترکیه گفت: «خیلی طول کشید قرارداد امضا کنم؛ خیلی آنها را اذیت کردم چون پروتکل خودم را داشتم و می خواستم برگردم ایران و دوباره کار کنم. آن سریال «حریم سلطان» بود. تست گریم و لباس شدم و چند روز فیلمبرداری کردیم اما نگذاشتند من کار کنم؛ یک روز به من زنگ زدند که برگرد؛ گفتم یعنی چه، پاسخ دادند که شما رفتید برای فلان کانال بازی کنید. گفتم برای آن کانال نیست و فقط کانالی که مورد نظر شماست در آینده پخش می کند. گفتند صلاح نیست برگرد. هنوز پیامشان را دارم که گفتند امیر آقایی به علاوه سریال فلان یعنی ما در تلویزیون را ببندیم دیگر»

آقایی درباره وضعیت سریال‌های تلویزیونی ادامه داد: «شما این کارها را بسازید، شما سریال خوب تولید کنید. من مثل یک لژیونر فوتبال رفته بودم و داشتم کار می‌کردم اما نگذاشتند؛ شانسی که من آوردم کارگردان و تهیه کننده با من رفاقت کردند و نگران من بودند و گفتند با فرد دیگری تکرار می‌کنیم و من جریمه‌ای ندادم.»

کد خبر 516090 برچسب‌ها امیر آقایی - سینما سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: امیر آقایی سینما سینمای ایران امیر آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود

سریال «بدل» علیرضا مسعودی که در قالب طنز ماجرای تحول انسان را به نمایش درمی‌آورد، بعد از «هفت سر اژدها» بر روی آنتن شبکه سه‌ سیما خواهد رفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌شهرضایی محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

علی مسعودی همچون کارهای دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در 26 قسمت آماده پخش خواهد شد. 

ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟

«کوچه اقاقیا» و «قرارگاه مسکونی» از دیگر آثار مسعودی در حوزه نویسندگی مجموعه‌های تلویزیونی بوده است و همچنین کارگردانی سریال‌های «آخر خط» و «نوروز رنگی» را در سال‌های اخیر در تلویزیون به عهده داشته است.

سریال تلویزیونی «بدل» پیشتر از گزینه‌های پخش در نوروز 1403 مطرح بود اما به پخش نرسید و بعد از سریال «هفت سر اژدها» از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای کوچ عمو پورنگ از تلویزیون
  • حضور پررنگ بنیاد سینمایی فارابی در نمایشگاه کتاب
  • ماجرای حاشیه اخیر سریال کیانوش عیاری چیست؟
  • روایت سمیرا حسن‌پور  از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می‌کند
  • حضور انتشارات بنیاد سینمایی فارابی با ۱۶ اثر جدید در نمایشگاه کتاب
  • روایت بازیگر زن سینما از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می کند
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • تذکرکاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم