Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@03:31:15 GMT

دعوای شرم آور 2 دختر وسط مراسم عروسی!+ عکس

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۱۱۹۱

دعوای شرم آور 2 دختر وسط مراسم عروسی!+ عکس

در یک مراسم ازدواج دو دختر مجرد به طور بسیار عجیب برای گرفتن دسته گل عروس درگیری شدیدی با یکدیگر داشتند.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ عروس دسته گل را پرتاب کرد و یک دعوای زشت بین دو نفر از مهمانان عروسی که برای گرفتن دسته گل عروس مبارزه می کردند، رخ داد ؛ دو دختر مجرد و ناامید با تلاش خود برای ازدواج بعدی مبارزه کردند و عروس از تلاش های آن ها راضی به نظر می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هردوی آنها در حالی که هر دو از رها کردن دسته گل خودداری می کردند، در حال کشتی گرفتن بر روی زمین بودند.

دختران جوان در طول نبرد بیشتر گل ها را کندند و روی زمین مرمری ریختند و در نهایت ناامید از پا در آمدند و به خاطر شانس خود برای ازدواج بعدی، پا به فرار گذاشتند. جالب است بدانید گزارش ها حاکی از آن است که این مراسم ازدواج در کاوسکاوس بود، جایی در شمال روسیه که در آن هیچ سنتی از پرتاب دسته گل عروس وجود ندارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درگیری مراسم عروسی دسته گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) یک دختر جواد عزتی را بغل کرد؛ حراست گیر داد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شب گذشته پیش اکران مردمی فیلمِ «تمساح خونی» در مشهد با حضور بازیگران این فیلم برگزار شد که حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در این مراسم بسیار مورد توجه قرار گرفت. اما به تازگی ویدیویی از این مراسم منتشر شده که لحظه بغل کردن جواد عزتی توسط یک دختر را نشان می‌دهد! اتفاقی که مدتی پیش مانند آن برای شهاب حسینی افتاد که حواشی زیادی هم به دنبال داشت.

منبع: برترین‌ها

tags # جواد عزتی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) یک دختر جواد عزتی را بغل کرد؛ حراست گیر داد
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • در «اندرونی»؛ از جمع گرم حرمسرا تا عکس اینستاگرامی فخرالتاج!
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم