Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریعتی با بیان اینکه ظرف ۴۵ روز آینده، آب بخش مشروحات و غیزانیه بزرگ در فاز اول تامین می‌شود گفت: ۶ کیلومتر فاز دوم آب‌رسانی تا ۲ روز آینده و پنج کیلومتر دیگر هم از هفته آینده شروع می‌شود تا مشکل آب غیزانیه و روستاهای آن حل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» شامگاه (جمعه 9 خرداد) در حاشیه نشست صمیمانه با سادات، شیوخ، بزرگان و شورا بخش غیزانیه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه در جریان مسائل منطقه و بخش غیزانیه قرار گرفتیم و توضیحاتی نسبت به مسائل اخیر داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه تلاش ما بر این است که مساله آب غیزانیه در 2 تا سه فاز حل شود افزود: آب‌رسانی به غیزانیه از سال 96 شروع شد ولی یک سری مسائل موجب تاخیر در اجرای آن شد ولی طبق قولی که 12 اردیبهشت داده بودیم یعنی 45 روز آینده، آب بخش مشروحات و غیزانیه بزرگ در فاز اول تامین می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه 6 کیلومتر فاز دوم آب‌رسانی که طبق قرار قبلی ما بود تا 2 روز آینده آغاز می‌شود تصریح کرد: پنج کیلومتر دیگر هم که اخیرا تصمیم گرفته شده از هفته آینده شروع می‌شود تا مشکل آب غیزانیه و روستاهای آن حل شود.

 

شریعتی اضافه کرد: در دی ماه سال 95 بسیاری از روستاهای این بخش فاقد برق بودند ولی اکنون همه 80 روستای این منطقه برق‌رسانی شده و اقدامات خوبی در روستاهای دارای دهیار و فاقد دهیاری انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه همچنین گازرسانی در روستاها را آغاز کردیم و در حال حاضر یک سری از روستاها گازرسانی شدند و مابقی در حال انجام است یاد آور شد: 40 کیلومتر از راه‌های روستایی این منطقه انجام شده، یک سری مشکلات وجود داشت که مابقی آن را بعد از مساله آب با اولویت در دستور کار قرار می‌دهیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: بخش غیزانیه آب رسانی به روستاها غلامرضا شریعتی روز آینده آب رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت با حضور حسن نوری‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار، جلسه ‌هماهنگی استقرار گردان نانوایان شهید حاج قاسم سلیمانی از خانوک استان کرمان در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

گفتنی است؛ مقرر شد گردان ‌نانواهای‌ خانوک کرمان با حمایت ویژه آستان قدس، استانداری، فرمانداری مشهد و دستگاه‌های مرتبط در جهت تامین نان زائران حرم رضوی خدمات‌رسانی کنند.

لازم به ذکر است؛ در مجموع گروه‌های مردمی از ۸ استان کشور از جمله گلستان، خراسان جنوبی، خوزستان، همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و خراسان شمالی در حوزه تامین نان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک