Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:18:40 GMT

درگیری طایفه‌ای در شهر الوان شوش

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۱۶۰۳

درگیری طایفه‌ای در شهر الوان شوش

غلامعلی مجدیان جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این درگیری حدود ساعت ۲۲:۳۰ بدلیل اختلافات خانوادگی قبلی رخ داد که منجر به مصدومیت ۲ نفر شد.

وی با اشاره به انتقال مصدومان به بیمارستان گفت: مأموران انتظامی پاسگاه انتظامی شهر الوان در این درگیری وارد عمل شدند و امنیت کامل را برقرار کردند.

بخشدار شاوور شوش اظهارداشت: ضمن برقراری آرامش در منطقه تعدادی افراد مرتبط با این درگیری با دستور مقامات قضایی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها درگیری شوش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: درگیری شوش درگیری شوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، حسین مجیدی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در خیابان منتهی به پل قویون ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه و تحقیقات همه دستگاه های امنیتی، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و مشخص شد که از اراذل و اوباش سطح دار می باشند.

حسین مجیدی افزود : پس از بررسی و پیگیری های مجدانه انتظامی و قضایی و تلاش های پلیس امنیت و همراهی دستگاه قضایی عوامل شرارت که ٧ نفر بودند ۴ نفر از آنها در شهرستان‌ های همجوار دستگیر و ٣ نفر دیگر نیز شناسایی و در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه ضمن تقدیر از زحمات مجموعه های قضایی و عوامل امنیتی و انتظامی تاکید کرد : دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی با تمام قدرت اجازه نخواهند داد هیچ کسی و به هر عللی جامعه را بسوی ناامنی روانی و ناهنجاری بکشانند و ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت اجتماعی بشدت با افراد خاطی برخورد خواهیم کرد.

شب گذشته (ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در پل قویون ارومیه تعدادی با قمه به نزاع دسته جمعی پرداخته و برای دقایقی موجب ایجاد رعب وحشت برای مردم شدند. / اینجا /

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899734

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل