Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@04:51:30 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۱۶۲۴

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۹خرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی‌اصغر علی‌اکبری سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام، گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام( شماره ۱۱۲) مبنی بر گیر افتادن یک چوپان در ارتفاعات منطقه چاویز شهرستان ملکشاهی بلافاصله تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه نجاتگران هلال احمر با استفاده از ست نجات کوهستان موفق شدن چوپان گیر افتاده را از خطر سقوط حتمی و مرگ نجات دهند و او را بدون هر گونه مصدومیت به منطقه امن انتقال دهند.

تامین امنیت پایدار در مرزها در سایه همراهی مردم امکان پذیر است

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام، در جریان بازدید از محور عملیاتی « ازگله» محور عملیاتی تیپ ۱۱ مردم پایه امیرالمومنین( ع) اظهار کرد: تامین امنیت پایدار در مرزها در سایه همراهی مردم با نیروهای مسلح امکان پذیر است.

وی افزود: در واقع مرز هویت استراتژیک ملی است و نقش کلیدی در پیشبرد راهبردهای کلان نظام و کشور دارد.

بازگشت ساعات کاری ادارات به روال قبل در استان ایلام

 قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام از بازگشت ساعات کاری ادارات به روال سابق خبر داد و گفت: طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا از روز شنبه ۱۰ خرداد ماه روال کار دستگاه‌های اداری به حالت قبل باز می‌گردد و ساعت کاری از ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

وی لغو دورکاری کارمندان را از دیگر مصوبه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا عنوان کرد و افزود: تمامی کارکنان با رعایت الزامات و پروتکل‌های بهداشتی در محل کار حاضر و خدمات عمومی و ضروری را ارائه خواهند کرد.

واحدهای تولیدی ایلام از معافیت‌های هزینه گاز رسانی استفاده کنند

عباس شمس‌الهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام، گفت: واحدهای تولیدی استان ایلام که مجهز به سیستم گازکشی نیستند تا پایان امسال فرصت دارند از معافیت هزینه گازکشی برخوردار شوند.

وی از افزایش معافیت گازرسانی به واحدهای صنعتی و اقتصادی و تولیدی خبر داد و افزود: این معافیت از ۲۴۰ میلیون تومان به ۴۸ هزار دلار به نرخ سامانه نیما افزایش یافته است.

احداث باند دوم محور دره‌شهر به سمت پل دختر در استان ایلام در حال اجرا است

علی‌اصغر کاظمی، مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام در بازدید از عملیات اجرایی پروژه چهار خطه خروجی شهر دره‌شهر به سمت پل دختر از پیشرفت فیزیکی 35 درصدی این طرح خبر داد.

وی افزود: قطعه اول این طرح به طول 13 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 35 درصد در حال اجرا است ومطالعه 5 کیلومتر باقی مانده این مسیر تا پل گاومیشان به انجام رسیده که در صورت تأمین اعتبار لازم عملیات اجرایی قطعه بعدی نیز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: استان ایلام جمعیت هلال احمر امنیت پایدار امیرالمومنین استان ایلام هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید منجم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارندگی‌های شدید و آبگرفتگی منازل ۷ خانوار در روستای قشلاق ذاخر شهرستان اهر، تیم‌های امدادی این جمعیت به منطقه اعزام و به ۳۰ نفر از متاثرین سیل امدادرسانی کردند.

وی افزود: دو دستگاه چادر، ۲۸ تخته پتو، ۱۲ تخته موکت ۶ متری، ۷ بسته غذایی ۷۲ ساعته و گالن آب تاشو از جمله اقلام اهدایی به سیل‌زدگان بود.

کد خبر 6087168

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر