Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم‌ملی کشتی آزاد گفت: تغییر در چرخه انتخابی کار درستی بود و قطعا نتایج مثبتی را هم شاهد خواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجتبی گلیج، عضو تیم‌ملی کشتی آزاد، درباره پیگیری تمریناتش در روزهای تعطیلی اردوی تیم‌ملی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و تمریناتم را به صورت مدام ولی انفرادی در خانه پیگیری می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از این هم در رقابت‌های جام تختی و پیش‌تر مسابقات آسیایی آمادگی خودم را محک زدم. البته نمی‌توانم بگویم وضعیتم ایده‌آل است اما شرایط مطلوبی دارم. با تعویق یکساله‌ای که برای المپیک رخ داد شرایط فرق کرده است. قطعا در این مدت اگر به همین شکل اردوها تعطیل باشد از آمادگی لازم برای حضور در مسابقات فاصله خواهیم گرفت.

او در مورد حضور مجدد رضا یزدانی در مسابقات کشتی توضیح داد: وزن 97 کیلو گرم وزن بسیار شلوغی است. محمدحسین محمدیان، علیرضا کریمی، جواد ابراهیمی و حالا که حضور رضا یزدانی هم قطعی شده صددرصد همه کشتی‌گیران در این وزن کار دشواری برای پوشیدن دوبنده تیم ملی خواهند داشت.

دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی در پایان با اشاره به تغییر چرخه انتخابی تیم ملی گفت: به نظرم من تغییری که در روند انتخاب ملی‌پوشان در نظر گرفته شده است آنهم در سال منتهی به المپیک کار بسیار خوبی است. چون در این روش حق به کسی می‌رسد که واقعا تلاش بیشتری کرده است. اکثر کشورهایی مانند روسیه و آمریکا که حالا در کشتی حرفی برای گفتن دارند از این روش استفاده می‌کنند. حالا برای ما هم این روش با قوانین کشورمان طراحی شده است که من فکر می‌کنم نتایج مثبتی را هم شاهد خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رضا یزدانی مجتبی گلیج چرخه انتخابی دوبنده تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه از ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در پایان رقابت‌ها تنها فرد قهرمان سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب می‌کند.

 در بخش زنان ندا شهسواری و مهشید اشتری از ایران اعزام می‌شوند تا برای کسب این سهمیه تلاش کنند. تا به حال ندا شهسواری موفق شده دو بار این سهمیه را از آن خود کند.  

مهشید اشتری در مورد شرایط آمادگی خود و اردوهای تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده است و قبل از آن هم در مسابقات لبنان، ‌عربستان، آلمان و چک شرکت کردم. اردوی فعلی هم تا زمان اعزام ادامه دارد. در حال حاضر شرایط خوب است و تمریناتمان را دنبال می‌کنیم اما همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. با این حال تمام تلاشمان را می‌کنیم که در انتخابی المپیک به اوج آمادگی برسیم.

او با بیان اینکه انگیزه زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارم، تاکید کرد: شاید یک بار فرصت حضور در این مسابقات را داشته باشم چون نمی‌دانم چهار یا هشت سال دیگر چه می‌شود. وقتی الان چنین موقعیتی پیش آمده تمام انگیزه و هدفم را می‌گذارم. من و خانم شهسواری هر دو انگیزه داریم. خانم شهسواری دو بار به المپیک رفته و برایش افتخار است که برای سومین بار برود. برای من هم افتخار است که اولین حضورم را تجربه کنم.

اشتری ادامه داد: خیلی امید دارم که امسال سهمیه برای ایران است اما فرقی نمی‌کند من بگیرم یا خانم شهسواری. شاید برخی بگویند شانس ما با کشورهای دیگر ۵۰، ۵۰ است اما معتقدم احتمال ۸۰ درصد می‌توانیم سهمیه را بگیریم. مهم این است که زنان تنیس روی میز ایران سهمیه را بگیرد.

او در واکنش به اینکه امسال نسبت به سال‌های گذشته به مسابقات بیشتری اعزام شده است، ‌بیان کرد: همه این مسابقات را با هزینه شخصی رفتم. شروع کارم از ۶ ماه قبل و هدفم از اعزام هم انتخابی المپیک بود.

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد