Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@11:43:18 GMT

نقش بهمن در فرار رومینا بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۲۰۶۸

نقش بهمن در فرار رومینا بررسی می‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، سرهنگ مجید رسول‌زاده - سرپرست معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گیلان ضمن تأیید این مطلب اظهار داشت: این پسر جوان  فقط به دستور مقام قضایی برای تحقیق و بازجویی از عصر چهارشنبه در اختیار پلیس قرار دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که اتهام وی چیست گفت: در حال حاضر بهمن در اختیار پلیس است تا درباره میزان نقش وی در این پرونده و اینکه آیا در فراری دادن رومینا مقصر بوده است یا خیر تحقیق شود ضمن اینکه مباحث مطرح شده مثل اتهام آدم ربایی یا ترغیب به فرار رومینا فقط در حد گمانه‌هایی است که گفته می‌شود و تا پایان تحقیقات از این شخص و نظر قاضی پرونده نمی‌توان راجع به محکومیت او در این ماجرا به قطعیت اظهارنظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی در مورد روزهایی که این فرد در اختیار پلیس قرار دارد هم خاطرنشان کرد: ما به عنوان مجری تابع نظر و تصمیمات مقام قضایی هستیم و در حال حاضر هم با دستور این مقام قضایی وی در اختیار مأموران قرار دارد.

لازم به ذکر است که دستگاه قضایی با تعیین نماینده ویژه و اعزام آن به استان گیلان رسیدگی به این پرونده را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است. در حالی که نظرات متفاوتی درباره پرونده قتل رومینا و علت این حادثه وجود دارد بهمن در گفت‌و‌گو با سایت محلی «فراز»  عنوان کرده است که رومینا از زندگی در خانه پدرش راضی نبوده و خیلی به او سخت گرفته می‌شد و پدرش از وقتی که متوجه ارتباط آنها و ماجرای خواستگاری شده بود این سختگیری‌ها را بیشتر کرده بود حتی به او گفته بود خودش را بکشد.

وی در ادامه مدعی شد که رومینا پیشنهاد فرار را مطرح کرده بود. حتی عکسی هم که از ما به دست پدر رومینا رسید با خواست خود دختر ارسال شده بود تا به پدرش پیام دهد که من او را فراری نداده‌ام و با خواست خودش من را همراهی کرده است. پدر رومینا وقتی فهمید که او خودش با من آمده و دوست دارد با من بماند عصبانی شد.

این پسر همچنین گفته بود در این چند روز شایعه‌های زیادی علیه وی مطرح شده از جمله اینکه وی تاکنون 2 دختر دیگر را نیز فراری داده یا به رومینا قرص داده که قبل از فرار خانواده‌اش را بیهوش کند وی گفته همه من را مسبب و مقصر این حادثه می‌دانند اما واقعیت اینگونه نیست.  

رومینا اشرفی دختر ۱۴ ساله تالشی اول خرداد از سوی پدرش در خانه به قتل رسید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل قتل ناموسی رومینا اشرفی ناموسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید

امید بی‌نظیر قائم مقام مدیرعامل شرکت خودروسازی اسنا در حاشیه تحویل ۲۲ دستگاه اتوبوس درون شهری به شهرداری تهران گفت: شرکت اسنا از معدود تولید کنندگان اتوبوس‌های شهری است که نسبت به اجرای تعهدات خود در موعد مقرر جدیت دارد. وی در همین رابطه یادآور شد، تحویل 22 دستگاه اتوبوس به دلیل مجوزهای حمل و نقلی بوده و روند تحویل در هفته‌ها و ماههای آتی ادامه دارد.

بی‌نظیر در خصوص برنامه شرکت برای انعقاد قرار داد با دیگر شهرها گفت: با تعداد شهرداری‌های شهرهای بزرگ برای تامین و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی وارد مذاکره و امضا تفاهمنامه و حتی عقد قرارداد شده‌ایم و همواره توانسته‌ایم بموقع به تعهدات خود عمل کنیم.
تبریز و اصفهان و تهران از جمله‌ کلانشهرهایی که با قرارداد بسته و طبق قرارداد اتوبوس تحویل داده شده است. با کلانشهرهای دیگر هم تفاهمنامه و‌مذاکرات داشته  که امیدواریم تبدیل به قراردادهای اجرایی شود.

وی گفت: شرکت اسنا آمادگی دارد اتوبوس‌های تک کابین 12 متری، اتوبوس دو کابین BRT و تک کابین برقی مورد نیاز شهرداری‌ها را تامین کند و به سرعت نیاز فوری شهرداری‌ها را برطرف کند.

به گفته قائم مقام مدیرعامل شرکت اسنا، اتوبوس‌های 12 متری از سال گذشته بعد از تبریز تحویل کلانشهر تهران شده و این روند در خصوص شهرداری‌های اصفهان و تهران ادامه خواهد داشت. اتوبوس‌های BRT اسنا از سالیان گذشته همواره به مردم شهرهای تبریز، اصفهان و تهران خدمات ارائه می‌دهند و شهروندان این کلانشهرها علیرغم گذشته سالیان طولانی بکارگیری و فعالیت رضایت دارند.

بی‌نظیر در خصوص قرارداد این شرکت با شهرداری اصفهان گفت: قرارداد نسل جدید اتوبوسهای دوکابین BRT تولیدی اسنا نیز با شهرداری اصفهان امضا شده و تا پایان اردیبهشت بخشی از این قرارداد به شهرداری اصفهان تحویل داده می‌شود.

شرکت اسنا مدرن‌ترین و با امکانات‌ترین انواع اتوبوس ۱۲ و ۱۸ متری را تولید می‌کند. محصولات این شرکت از امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، امکانات ویژه افراد کم‌توان و سالمند و فناوری‌های پیشرفته ایمنی از مسافران برخوردار بوده و با اتکا به توان مهندسان و کارگران ایرانی طراحی و تولید شده‌اند. 
تمامی صندلی‌های این اتوبوس‌ها پورت اختصاصی شارژ USB دارند و مسافران تا رسیدن به مقصد می‌توانند تلفن خود را نیز شارژ کنند. همچنین در اتوبوس‌ها از سیستم شبیه‌ساز سه بعدی همه جانبه برای حفظ ایمنی در مسیرهای پرتردد استفاده شده است. زیبایی ظاهری اتوبوسهای اسنا و رنگ‌های متنوع باعث زیبایی دکوراسیون شهری و مورد توجه هموطنان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • تدریس مشق عشق در یک مدرسه عشایری+ فیلم و عکس
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده