Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: نامه‌ای مبنی بر اعتراض تیم‌ها برای آغاز لیگ برتر فوتبال به این وزارتخانه نرسیده است.

«مهدی علی‌نژاد»  در یک برنامه تلویزیونی در مورد نامه اعتراضی چهار باشگاه لیگ برتری مبنی بر تعطیلی لیگ برتر فوتبال افزود: تا کنون چنین نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید آورنده این نامه در ترافیک مانده و یا در تبریز، مشهد و یا قائمشهر جا مانده است اما تاکنون چنین نامه‌ای به دست ما نرسیده است.

وی افزود: انتشار این نامه در فضای مجازی بوده و به دست ما نرسیده است. به همین خاطر نمی‌تواند مراحل اداری خودش را طی کند. هر کاری قوانین خاص خودش را دارد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد:این ستاد تصمیم گرفت که بازی‌ها از اواخر خرداد در لیگ برتر و لیگ دسته اول پیگیری شود. ما باید به صورت پلکانی بازگشایی ورزش را بررسی می‌کردیم . در حال حاضر بیشتر صنوف و مشاغل بازگشایی شدند. البته سیاست اصلی ما حفظ سلامت و معیشت مردم است.

وی اظهار داشت: تصمیم به برگزاری مسابقات مربوط به فدراسیون است و به باشگاهی این موضوع مربوط نمی‌شود. وزارت بهداشت هم دستورالعمل‌های بهداشتی را مصوب کرده و با اجرای پروتکل باید برنامه‌ها پیش رود.

علی‌نژاد یادآور شد: شرایط ایتالیا و اسپانیا نسبت به ایران در اوضاع کرونا به مراتب بدتر و میزان مرگ و میر بالاتری داشت، اما آنها کار خود را انجام دادند و تصمیم بر برگزاری بازی‌ها گرفتند. این ویروس تا 2 سال در ایران خواهد بود و در فصل پاییز شاهد موج دوم آن خواهیم بود. ستاد مبارزه با کرونا دستورالعملی را به ما ابلاغ کرده و در اختیار فدراسیون‌ها قرار داده است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: ما به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که آنها مجاز به انجام مسابقات هستند و تصمیم در مورد برگزاری و یا عدم برگزاری به عهده آنها است.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیمان جبلی در حاشیه مراسم جشن بهترین های ورزش در سال 1402 در مورد آخرین وضعیت حق پخش و همچنین دلیل تصاویر بد در برخی از مسابقات فوتبال در برخی شهرستان ها صحبت هایی را مطرح کرد:

*اول از همه به طرفداران استقلال و پرسپولیس تبریک می گویم که دو تیم واگذار شدند

*ما و وزارت ورزش در حال تدوین آیین نامه حق پخش هستیم تا تقدیم وزرا  کنیم

*از مردم عذرخواهی می کنیم که در مسابقات فوتبال کیفیت برخی مسابقات خوب نیست چون هنوز برخی استان ها امکانات HD ندارند

برای مشاهده مصاحبه کامل فیلم زیر را ببینید:

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد