Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای قدم برداشتن در حوزه فرهنگ و اقتصاد باید زمینه فساد و دزدی برچیده شود و سپس در مسیر رشد و شکوفایی قدم برداشت. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به اولویت‌های مجلس یازدهم اظهار داشت: در ابتدا باید جایگاه مجلس که به فرموده امام(ره) در رأس امور قرار دارد توجه بیشتری شود زیرا مجلسی که در قعر ناامیدی قرار گرفته نمی‌تواند فرهنگ و اقتصاد را اصلاح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین مجلس باید به جایگاه خود از طریق نظارت و استیضاح  برسد تا بعد از آن بتواند ریل اقتصاد، فرهنگ و مسائل عدالت را فراهم کند که البته خوشبختانه هیئت رئیسه خوبی در مجلس یازدهم با ترکیبی از جوانان و نماینده‌های باتجربه شکل گرفته است.

اعدام «سلاطین فساد» ضروری اما ناکافیلزوم شفافیت گردش مالی مدیران و نمایندگان/ نادران: باید با ریشه‌های فساد برخورد کردنماینده مردم کوهرنگ: مبارزه با فساد باید اولویت مجلس یازدهم باشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای قدم برداشتن در حوزه فرهنگ و اقتصاد باید زمینه فساد و دزدی برچیده شود و سپس در مسیر رشد و شکوفایی قدم برداشت.

وی با بیان اینکه مسئله آب و پروژه‌های نیمه تمام از مهمترین مسائل استان اصفهان است، تصریح کرد: گفت‌وگوهایی با منتخبان سایر استان‌ها مانند چهارمحال بختیاری انجام شده که مشکلات و ذهنیت‌ها اصلاح و سپس به پروژه‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/169/ی

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899003

دیگر خبرها

  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟