Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:41:59 GMT

ارائه تسهیلات به روستاییان و عشایر آسیب دیده از کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۲۶۴۲

ارائه تسهیلات به روستاییان و عشایر آسیب دیده از کرونا

علی شیرکانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد اقداماتی که برای روستاییان از جمله اقشار آسیب‌پذیر در دوران کنونی شیوع ویروس کرونا انجام شده است، گفت: در نخستین روزهای شیوع ویروس، فرایندهای بیمه‌ای را تا حد امکان از حضوری به الکترونیک تغییر دادیم. الان دریافت شناسه و پرداخت حق بیمه به صورت اینترنتی امکان‌پذیر است و بیمه‌شدگان نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین با ایجاد مهلت دوماهه برای بیمه‌شدگانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا موفق نشده بودند حق بیمه خود را در موعد مقرر پرداخت کنند، تلاش کردیم به اعضای خود برای عبور راحت‌تر از این شرایط کمک کنیم.

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر تاکید کرد: یکی از اصلی‌ترین اقدامات صندوق، راه‌اندازی کمپین روستای بدون کرونا به عنوان کانال ویژه ای برای ارتباط با جمعیت تحت پوشش صندوق در دوران شیوع ویروس بود.

شیرکانی گفت: در این طرح علاوه بر ارسال محتواهای آموزشی، از جمعیت تحت پوشش صندوق خواسته شد تا در صورتی که از شیوع ویروس آسیب دیده‌اند، به ما اطلاع دهند.

وی ادامه داد: در نظر داریم بر اساس مقررات صندوق، برای خانوارهایی که درگیر این بیماری شده‌اند، در چارچوب مقررات و ضوابط صندوق حمایت‌هایی در نظر گرفته‌ایم.

کد خبر 4935201 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران نیروی انتظامی وضعیت هوای تهران مترو سازمان تامین اجتماعی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روز قدس آموزش مکمل کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه احتکار شیوع ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)

دریافت 25 MB کد خبر 6098050

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • امدادرسانی به دو حادثه دیده در منطقه میانکوه
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !