Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@11:50:46 GMT

رونمایی از «دخترها بابایی‌اند» در هیئت + عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۲۶۴۶

رونمایی از «دخترها بابایی‌اند» در هیئت + عکس

کتاب«دخترها بابایی‌اند» داستانی از زندگی شهید مدافع حرم‌، جواد محمدی به روایت خانواده جدیدترین اثر بهزاد دانشگر در جلسه هفتگی هیأت فدائیان حسین(ع) با حضور سیدرضا نریمانی مداح اهل بیت(ع) رونمایی شد.

به گزارش مشرق، آیین رونمایی از کتاب «دخترها بابایی‌اند»، براساس زندگی شهید مدافع حرم‌، جواد محمدی به روایت خانواده، ‌به همت گروه جهادی کتاب هیئت، انتشارات شهید کاظمی و هیئت فدائیان حسین علیه‌السلام و با حضور خانواده شهید محمدی، بهزاد دانشگر (نویسنده کتاب)،‌ سردار محمد احمدیان و سیدرضا نریمانی شامگاه پنج‌شنبه ۸ خردادماه در حرم حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیه‌السلام) واقع در خیابان زینبیه اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «دخترها بابایی‌اند» روایتی است پر احساس از زندگی شهید مدافع حرم جواد محمدی که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

شهید مدافع حرم جواد محمدی، چهارمین شهید مدافع حرم شهر دُرچه از توابع اصفهان است که پنج شنبه ۱۱ خردادماه ۹۶ به سوریه رفت و سه شنبه ۱۶ خردادماه ۹۶ با اصابت گلوله به پا و پهلویش همزمان با ۱۱ ماه مبارک رمضان به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از گذشت ۲۵ روز چشم انتظاری، پیدا و به وطن بازگشت.

شهید جواد محمدی از جوانان فعال فرهنگی، هیئتی و انقلابی در شهر درچه بود. وی از همان دوره نوجوانی به دلیل علاقه به فعالیت‌های انقلابی، جذب پایگاه‌های بسیج شد و همین علاقمندی پایش را به سپاه پاسداران باز کرد.
 
کتاب «دخترها بابایی‌اند» شرحی است از روابط پراحساس و پرعاطفه جواد محمدی و خانواده‌اش و روایتی جذاب از شهیدی که از همان دوره نوجوانی و جوانی، نسبت به وقایع اطرافیانش بی‌تفاوت نبود و تلاش می‌کرد، در هر جمعی از اجتماعات خانوادگی قرار می‌گیرد، آنجا را پراز شور و هیجان کند. جوانی که بی‌قرار بود و نمی‌توانست یکجا بند شود. او هرجا و هر زمان که لازم بود برای کسی کاری انجام بدهد، خودش را به آنجا می‌رساند و دست محبت دراز می‌کرد.

در بخشی از این کتاب آمده است:
«مهمانی که می‌گیریم، کسی نمی‌داند باید چه‎کار کند و چه حرفی بزند. اصلاً حرفی بزند یا نه! از خاطراتش بگوید، یا سکوت کند تا هرکسی برای خودش جواد را به یاد بیاورد. فکر کند به خنده‌ها و قهقهه‎هایش که آهنگ مهمانی‎هایمان بود. مهمانی‎مان با این آهنگ جلو می‌رفت و چقدر همه دوستش داشتند! حالا توی مهمانی، صدایش را که نمی‌شنوم، با چشم‎هایم دنبالش می‌گردم. خانم‌ها برای خودشان، دخترها هم گوشه‎ای دیگر کِز کرده‌اند و من از جمع مردها، به دورهمی پسرهایمان نگاه می‌کنم که دلم می‌خواهد جواد در جمعشان باشد...
نیست...»

«دخترها بابایی‌اند» شیوه روایت جدیدی از مدل‌های روایت دارد. در این کتاب هر راوی از منظری شخصی و تازه قهرمانش را روایت می‌کند. همه این روایت‌ها به گونه‌ای درهم آمیخته شده‌اند که ضمن تکمیل همدیگر، استقلال خودشان را هم حفظ می‌کنند. در نهایت و با پایان یافتن کتاب، این قطعه‌های جورچین در کنار همدیگر تصویری کامل‌تر از این شهید عزیز ارائه می‌دهند.

کتاب «دخترها بابایی‌اند» روایتی است پر احساس از زندگی شهید مدافع حرم جواد محمدی است که به قلم بهزاد دانشگر(نویسنده کتاب ادواردو) در قطع رقعی و ۲۷۲ توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب می‌توانند از طریق کانال «کتاب هیئت» در ایتا، تلگرام و اینستاگرام به نشانی @ketabeheyat و یا تماس با ۰۹۱۹۸۸۰۰۲۵۵  کتاب را با تخفیف ویژه تهیه نمایند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت مجلس یازدهم کتاب مدافع حرم شهید مدافع حرم مدافعان حرم شهدای مدافع حرم زندگی شهید مدافع حرم دخترها بابایی اند جواد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کتاب «به توان هایتک» پیرامون سرگذشت شکل‌ گیری شرکت دانش‌ بنیان «آهار شرق» از شرکتهای مهم صنعت برق کشور امروز در سالن دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد رونمایی شد.   این رونمایی با حضور رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی و رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در حاشیه معرفی شرکت‌ های موفق با عنوان رویداد بزرگ امید فردوسی صورت گرفت که اعضای آن دانش‌ آموخته دانشگاه فردوسی مشهد هستند.   به توان هایتک روایت شکل گیری و تأسیس و پیشرفت‌ یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در صنعت برق کشور است که توانست در تنگناهای وابستگی و تحریم که بخش‌ های مهمی از صنعت برق و انرژی کشور با بن‌ بست و بحران مواجه شده بود، با دانش، همت و نوآوری‌ هایشان، کشور را به سلامت از این مسیر عبور دهد.   شرکت آهار شرق، فعالیت خود را در حوزه خدمات مهندسی برق در گرایش‌ های الکترونیک و کنترل در سال ۱۳۷۹ آغاز کرده است، این فعالیت‌ ها با بازطراحی و تولید بردهای الکترونیکی نیروگاهی شروع و کم‌ کم به طراحی سیستم‌ های کنترل پیشرفته مورد نیاز در صنایع انرژی کشیده شد.   این شرکت، در سال ۱۳۹۰ سیستم کنترل توربین بومی با نام تجاری «رامیار» ارائه کرد و پس از آن سیستم تحریک ژنراتور و سایر سیستم‌ های پیشرفته کنترل نیروگاهی، پالایشگاهی، نفت و گاز را به مرور طراحی و ارائه کرد و امروز تعداد زیادی نیروگاه، پالایشگاه و خطوط انتقال نفت، از سیستم‌ های کنترل آهار استفاده می‌ کنند.   کتاب به توان هایتک که تحقیق آن برعهده «بهزاد دانشگر» بوده و نگارش آن توسط «شبنم غفاری حسینی» صورت گرفته است در ۱۷۶ صفحه، شمارگان یک هزار جلد و قیمت ۱۲۰ هزار تومان منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد