Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@00:22:33 GMT

مرکل دعوت ترامپ برای نشست جی هفت را رد کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۲۶۶۷

مرکل دعوت ترامپ برای نشست جی هفت را رد کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «استفان سیبرت» سخنگوی دولت آلمان جمعه شب به پایگاه خبری "پولتیکو" گفت: مرکل با توجه به شیوع جهانی ویروس کرونا نمی‌تواند حضور در این نشست را بپذیرد.   رد دعوت ترامپ از سوی مرکل نمونه‌ای از اختلافات سیاسی میان برلین و واشنگتن است، بطوری که رییس جمهوری آمریکا در این سال‌ها مکررا از آلمان و شخص مرکل انتقاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مرکل نیز سیاست‌های خارجی دولت ترامپ بویژه در خصوص تغییرات آب وهوایی و توافق هسته‌ای با ایران را یک‌جانبه دانسته است.   یک مقام ارشد کاخ سفید که خواست نامش بیان نشود در این باره اعلام کرد، در تماس تلفنی اخیر مرکل و ترامپ، اختلافات دو رهبر در موضوعاتی شامل ناتو، انتقال گاز روسیه به آلمان و روابط با چین شدیدتر شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مرکل ترامپ سران جی هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: فردی به دلیل اختلافات مالی برادر خود را به ضرب گلوله به قتل رساند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ اظهارداشت: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد 31 ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر 37 ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!
  • سوئیس: روسیه به مذاکرات صلح اوکراین دعوت نشده است
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت
  • رایزنی‌های مصر برای حل اختلافات ۲ طرف درباره آتش‌بس در غزه
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد