Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@23:57:56 GMT

واژگونی و آتش‌سوزی تانکر سوخت در جاده دماوند + فیلم و تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۲۶۹۱

واژگونی و آتش‌سوزی تانکر سوخت در جاده دماوند + فیلم و تصاویر

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از واژگونی و آتش‌سوزی تانکر سوخت در جاده دماوند خبر داد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر آتش‌سوزی تانکر سوخت در جاده دماوند، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 5:23 بامداد امروز حادثه واژگونی تانکر حامل سوخت منجر به آتش‌سوزی در جاده دماوند، به سمت دماوند، نرسیده به جاجرود (روی پل جاجرود) به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی تهران به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب و خودروی کف و فوماتیک، از ترافیک سنگین در هر دو مسیر منتهی به محل حادثه و دود غلیظ برخواسته از محل آتش‌سوزی خبر داد و  خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه تانکر بیش از 20 هزار لیتر سوخت (احتمالاً گازوئیل) واژگون و باعث جاری شدن مایع سوختی شده بود.

ملکی بیان کرد: ماده سوختی به قسمت زیر و حاشیه پل نیز ریخته و آنجا را نیز شعله‌ور کرده و راننده نیز در حجم زیادی از شعله‌های آتش گرفتار بود که آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، وی را نیز از میان شعله‌ها خارج کردند اما متأسفانه کاملاً سوخته و جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران بیان کرد: در نهایت آتش خاموش و از سرایت آن به خودروها و اطراف جلوگیری شد.

 

سوختگی شدید 3 نفر بر اثر تصادف موتورسیلکت با اتوبوس + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط حوادث جاده‌ای آتش‌سوزی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث جاده ای آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی حوادث جاده ای آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش نشانی تهران جاده دماوند محل حادثه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم قاسم پیر ازغندی اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت حادثه منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی ۱۹ به مرکز فرماندهی اعلام و بلافاصله همکاران آتش نشان از ایستگاه های  ۲۶،۲۷ و ۵ به محل اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد حریق در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و  کانون حریق از سمت آشپزخانه شروع شده و به کل آشپزخانه و پذیرایی و قسمتی از اتاق خواب‌ها رسیده است.

وی با بیان اینکه این حادثه، محبوسی نداشته است، عنوان کرد: آتش نشانان پس از اطفای حریق و ایمن سازی محل در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه به عملیات خود پایان دادند.

ازغندی با اشاره به اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه کافی مبذول دارند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • ایجاد لاین اختصاصی برای تانکر‌های ترانزیتی سوخت در مرز پرویزخان