Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:55:14 GMT

دو مصدوم دیگر روی دست دورتموند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۲۷۴۰

دو مصدوم دیگر روی دست دورتموند

دو بازیکن بوروسیا دورتموند که برابر بایرن مونیخ به میدان رفتند دیدار این تیم برابر پادربورن را از دست دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، بوروسیا دورتموند در حساس ترین دیدار هفته بیست و هشتم رقابت های بوندسلیگا در خانه از بایرن مونیخ پذیرایی کرد. دورتموندی ها امید زیادی به پیروزی در این دیدار خانگی داشتند اما در نهایت با یک گل تن به شکست دادند تا بایرن مونیخ با بیشتر کردن اختلاف 7 امتیازی در آستانه هشتمین قهرمانی پیاپی خود در بوندسلیگا قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورتموند در این دیدار سه بازیکن اصلی خود یعنی مارکو رویس، اگسل ویتسل و زاگادو را در اختیار نداشت.

فاوره سرمربی دورتموند از مصدوم شدن دو بازیکن دیگر این تیم خبر داد که نشان دهد که وضعیت در نیم فصل دوم و بعد از سرگیری رقابت ها خوب نیست.

فاوره گفت: متاسفانه فصل برای محمود داهو به پایان رسید. آسیب دیدگی او در دیدار برابر بایرن مونیخ جدی است و او در 6 بازی باقیمانده نمی تواند تیم را همراهی کند. ارلینگ هالند هم در دیدار بعدی برابر پادربورن نمی تواند به میدان برود.

دورتموند در هفته بیست و نهم رقابت های بوندسلیگا باید به مصاف پادربورن برود و اگر می خواهد که جام قهرمانی را بالای سر ببرد نه تنها باید در 6 دیدار باقیمانده خود به پیروزی برسد بلکه باید بایرن هم در این 6 دیدار سه بار تن به شکست دهد که این تا حدود زیادی دور از انتظار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوروسیا دورتموند بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم

11 سال پیش در چنین روزی و در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2012/13،‌ دورتموند و رئال مادرید در ورزشگاه وستفالن به مصاف هم رفتند. روبرت لواندوفسکی، مهاجم سابق دورتموند در این دیدار نمایشی خیره کننده داشت و با به ثمر رساندن 4 گل مقابل تیم ژوزه مورینیو، بهترین بازیکن مسابقه لقب گرفت. تک گل رئال مادرید در این دیدار را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند.

دانلود (39.5MB)

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا