Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، بنابر اعلام دبیرخانه چالش‌های نوآوری وفناوری ایران به‌منظور فراهم کردن فرصت بیشتری برای تکمیل و ارسال طرح‌ها از سوی فناوران و پژوهشگران، مهلت ثبت‌نام در فراخوان مسابقه « طراحی سکونتگاه‌های ماژولار نانوپلیمری برای اسکان موقت شهروندان » تا تاریخ ۱۷ خردادماه سال جاری تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو پژوهشگران، فناوران و شرکت ‏های دانش‏بنیان علاقمند به شرکت در مسابقه تا این تاریخ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مسابقه (Ichallenge.ir) فرم پیش‌نویس طرح را دریافت و نسبت به ثبت طرح پیشنهادی خود اقدام نمایند.

مسابقه طراحی سکونتگاه‌های ماژولار نانوپلیمری برای اسکان موقت شهروندان که از سوی شرکت صنایع نانوتک آینده (صنتا) با همکاری آی‌چلنج و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، ستاد توسعه فناوری نانو، شهرداری منطقه ۱۹ تهران و انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان از اردیبهشت ۹۹ آغاز شده است طی دو مرحله برگزار می شود، با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در تاریخ ۱۷ خردادماه طرح‌های دریافتی در کمیته فنی ارزیابی شده و حداکثر ۲۰ طرح به مرحله دوم راه می‌یابند.

در این مرحله، به طرح برتر، مطابق با ملاحظات فنی بیان شده، جایزه ۳۰ میلیون ریالی اعطا می‌شود، هچنین به 10طرح برگزیده دیگر هر یک جایزه‌ای ۵ میلیون ریالی تعلق می‌گیرد، شرکت‌کنندگان در مرحله دوم از زمان دریافت طرح آزمون سه هفته فرصت دارند تا مستندات درخواستی را برای دبیرخانه مسابقه ارسال کنند، در پایان سه شرکت‌کننده به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب می‌شوند.

در این مسابقه به نفر اول ۱۲۰ میلیون ریال، به نفر دوم ۸۰ میلیون ریال و به نفر سوم ۵۰ میلیون ریال اعطا می‌شود، ضمن این که برگزیدگان می‌توانند برای تجاری‌سازی طرح خود با حامیان مسابقه وارد مذاکره شوند.

برچسب‌ها فناوری نانو پلیمر سکونتگاه غیررسمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فناوری نانو پلیمر سکونتگاه غیررسمی فناوری نانو پلیمر سکونتگاه غیررسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه‌شب‌بازی با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان تمدید شد و هنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره «خیمه‌شب‌بازی» با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است.

این جشنواره به میزبانی خانه‌موزه خیمه‌شب‌بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه‌موزه خیمه‌شب‌بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند.‌

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل‌شده را به همراه سایر مدارک به آدرس بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه اسلامی ندوشن، پلاک ۶، کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا، از طریق پست یا به صورت حضوری ارسال کنند.

نخستین جشنواره سراسری خیمه‌شب‌بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6087716 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • مسابقه طراحی قطار در ازبکستان
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها