Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:41:20 GMT

‌باغ موزه قنات زارچ اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۲۹۲۶

‌باغ موزه قنات زارچ اجرایی می‌شود

ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در نشست اعضای شورای اسلامی شهر زارچ بر اجرایی شدن ‌طرح باغ موزه قنات زارچ تاکید کرد.

«محسن صادقیان» در این نشست با تشکر از اعضای شورای ‌اسلامی شهر زارچ و تشکر از پیگیری‌های آنها برای رفع مشکلات این شهر، همچنین دستور داد: مشکلات زارچ در حوزه راه و شهرسازی در آینده نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقیان یکی از مشکلات موجود در شهر زارچ را نداشتن طرح جامع تفصیلی شهر بیان و خاطرنشان کرد: بدون وجود طرح امکان برنامه‌ریزی در حوزه شهری وجود ندارد و با توجه به تفاهم بین روستاهای اله‌آباد، محمدآباد و شهرداری زارچ، خواستار حل این مشکل هستیم.

اعضای شورای اسلا‌می شهر زارچ در این جلسه ضمن برشمردن برخی از مشکلات این شهر از جمله ابلاغ نشدن طرح جامع تفصیلی شهر زارچ، به مشکلات مرتبط با شهرک صنعتی و تغییر کاربری‌های جاده سنتو اشاره کرد و خواستار اجرایی شدن عملیات طرح باغ موزه قنات زارچ به عنوان برند این شهر ‌شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، «رضا رضایی» شهردار زارچ نیز در این نشست درباره برخی از مسائل شهری به ویژه مجموعه ۴۷ هکتاری صنعتی که مردم با مشکل مواجه هستند، مواردی را مطرح کرد و خواستار حل این مشکلات شد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قنات زارچ معاون استاندار يزد شهر زارچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • لاپید خواستار خروج دو عضو شورای جنگ از کابینه شد
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی