Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@20:12:48 GMT

ساعات کاری شهرداری تبریز به حالت عادی بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۲۹۸۳

ساعات کاری شهرداری تبریز به حالت عادی بازگشت

مدیرکل منابع انسانی شهرداری تبریز گفت: طبق بخشنامه معاون محترم رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، ساعات کاری شهرداری تبریز از امروز ۱۰ خرداد ۹۹ با رعایت نکات بهداشتی به حالت عادی باز می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،محمدعلی مولاخواه با بیان این خبر اظهار کرد: تمامی کارکنان شهرداری تبریز می توانند در محل کار خود مشغول ارائه خدمات به شهروندان عزیز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: طبق بخشنامه ای که از طرف اداره کل منابع انسانی شهرداری تبریز ابلاغ شد، تمامی مناطق دهگانه، سازمان ها و شرکت های تابعه همه روزه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ با صد درصد کارکنان به صورت مضاعف در خدمت شهروندان خواهند بود.

مولا خواه عنوان کرد: مفاد این بخشنامه ضمن تامین و ارتقاء سطح ایمنی، بهداشت کارکنان و محیط کار از روز شنبه لازم الاجرا است.

او افزود: هرگونه تغییر در ساعت فعالیت کارکنان دستگاه های اجرایی اعم از ملی و استانی صرفا با تصویب ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا تعیین و ابلاغ خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود

شهردار کرمان گفت: با همکاران خود در شهرداری عهد کرده‌ایم که کرمان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به قرارگاه آبادانی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محسن تویسرکانی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در نشست عمومی شورای شهر، با اشاره به تلاش و تکاپوی شهرداری در نقاط مختلف شهر، از همکاری و همراهی شورا تشکر و اظهار کرد: با همکاران خود در شهرداری عهد کرده‌ایم که کرمان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به قرارگاه آبادانی شود.

وی با اشاره به اجرای طرح جهاد آسفالت معابر شهر کرمان توسط بخش خصوصی و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، افزود: این طرح در معابر پرتردد از ساعات ابتدایی صبح آغاز می‌شود و انجام بخشی از کار در ساعات اوج ترافیک اجتناب‌ناپذیر است؛ لذا اطلاع‌رسانی به شهروندان از طریق رسانه صداوسیما و نصب بنر در محل انجام می‌شود.

شهردار کرمان از انجام لکه‌گیری معابر همزمان با اجرای طرح جهاد آسفالت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و با اشاره به افزایش چندبرابری تولیدات کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، گفت: با ترمیم و بازسازی سامانه سنگ‌شکن کارخانه آسفالت توان اجرای آسفالت معابر به دو و نیم میلیون رسیده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای تقاطع شرف‌آباد مناقصه برگزاری و با دستگاه‌های خدمت‌رسان برای رفع معارض وارد مذاکره شده‌ایم، به تشریح جزئیات پروژه پل شهدای خلبان پرداخت و ادامه داد: مشکلات مربوط به راست‌گرد شهید سلیمانی به هوانیروز برطرف شده و راست‌گرد هوانیروز به شهید سلیمانی نیز تا اواسط خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 751247

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز