Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران کمک‌های بهداشتی و درمانی جهت مقابله با کرونا را برای ساکنان کوره‌های آجرپزی پایتخت ارسال کرد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد: پیرو دیدار چندی پیش، مصطفی کاظمی، مشاور عالی شهردار و مدیرکل حوزه دفتر شهردار تهران از منطقه کوره پز خانه‌های منطقه ۱۹ در خلازیر(نعمت آباد) اقداماتی در جهت بهبود شرایط این محله انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر به علت شیوع و همه گیری بیماری کرونا و محرومیت اهالی شریف ساکن در این منطقه، تیم پزشکی و غربالگری سازمان برای معاینه مردم، به همراه مسؤولان ذی ربط راهی منطقه شدند تا به کارگران و ساکنین این منطقه خدمات بهداشتی و درمانی ارایه کنند.

به همراه این تیم درمانی و غربالگری، کارکنان سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی بسته های غذایی و بهداشتی را نیز به اهالی کوره پزخانه ها اهدا کردند .

مردم منطقه کوره پزخانه خلازیر به دلیل مجاورت با کوره‌ها و وجود منطقه بیابانی و نبود امکانات بهداشتی و رفاهی در مضیقه قرار دارند. بر همین اساس  سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، بر اساس وظایف خود به صورت دوره‌ای در مناطق و محله‌های محروم و کم برخوردار پایتخت حضور پیدا کرده و ضمن بررسی میدانی مشکلات اهالی این مناطق در رفع این مشکلات تلاش خود را انجام داده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران شهردار تهران رفاه درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  ماما را اولین فردی می توان برشمرد که پس از زایمان طبیعی در ارتباط با نوزاد قرار می‌ گیرد و به حفظ و ارتقای سلامتش کمک می‌ کند.

در مراکز بهداشتی یک ماما علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مادر و کودک در دوران مختلف زندگی (جنینی، نوزادی، کودکی، مدرسه) به ارائه خدمات پیشگیری، مشاوره سلامت جنسی و باروری و سلامت خانواده نیز می پردازد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
  • روند کاهشی شاخص‌های مرده زایی و بستری متصل به تولد در استان همدان
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • نوبت مرگ کوره‌های قاجاری رسیده است؟
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی