Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت : هیات داوران این پویش پس از بررسی یک هزار و ۳۸ اثر رسیده به دبیرخانه، ٢٠٠ اثر را که حاوی خلاقیت در اجرا، ارائه الگوی مناسب ترویج کتابخوانی، جذابیت شنیداری و دیداری، حفظ زمان بندی مناسب و توجه به گسترش بهداشت فردی و اجتماعی بودند، انتخاب و معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه داوری مرحله نیمه نهایی پویش ملی "با کتاب در خانه" در چهار بخش قبل از دبستان، دبستان، متوسطه اول و دوم در ابتدای خردادماه انجام شد، اظهار داشت: داوری مرحله نهایی این طرح در حال برگزاری است و اسامی برگزیدگان این جشنواره در نیمه دوم خردادماه اعلام خواهد شد.

رضایی ادامه داد: برگزیدگان خراسان شمالی در پویش ملی با کتاب در خانه میعاد ضیغمی و آرتین وقار موسوی از بجنورد، ثمین نوری دلدار، آسنا جعفرزاده، ساینا ابراهیم زاده و ریحانه اکبرپورسکه از شیروان در بخش دبستان می‌باشند.

او  تاکید کرد: پویش با کتاب در خانه، بر اساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ستاد هماهنگی شهر‌ها و روستا‌های دوستدار کتاب و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان‌ها شروع به کار کرد.

رضایی افزود : در این پویش، کودکان و نوجوانان سراسر ایران، در کلیپ‌های کوتاه ۲ دقیقه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کردند به معرفی کتابی پرداختند که در فضا‌های قرنطینه خانوادگی مطالعه کرده‌اند و آن‌ها در این کلیپ گاهی از معرفی ساده کتاب فراتر رفته و وارد گفتگو با نویسنده، شخصیت‌ها و دوستانشان شده و نظرشان را درباره کتاب اعلام می‌کردند.

او هدف از این پویش را استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها، بهره بردن از امکانات موجود در فضا‌های مجازی برای ترویج اجتماعی کتابخوانی و تشویق کودکان و نوجوانان در راستای گفتگو پیرامون کتاب‌های مطالعه شده برشمرد.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی پویش کتاب در خانه کتاب در خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند

 احمد وحیدی عصر سه‌شنبه در حاشیه آیین معارفه استاندار لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: با پشت سرگذاشتن مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب ۲۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد.

وی اظهار داشت: در این مرحله انتخابات در هشت حوزه انتخابات الکترونیکی است و حوزه‌هایی که بیش از یک نماینده انتخاب می‌شود مراحل انتخابات بصورت تمام الکترونیکی است.

وی ادامه داد:تمام مقدمات آماده شده است و در روز ۲۱ اردیبهشت مرحله دوم انتخابات برگزار می‌شود که از مردم دعوت می‌شود در این دوره از انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

وحیدی با اشاره به مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهور به لرستان گفت: مصوبات دور نخست سفر به لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: موضوعات کلانی مانند سد معشوره کار یک روزه نیست و سدی بزرگ با حجم ۹۰۰ میلیون متر مکعب نیازمند مقدماتی است که انجام شده و منابع تامین خواهد شد.

او با اشاره به اجرای طرح راه آهن نیز ادامه داد:این طرح در سال‌های پیشین ۳۸ درصد پیشرفت داشت و در سال گذشته نیز ۱۳ درصد رشد داشته است که مشکلی ساده حقوقی در این طرح وجود دارد که به زودی برطرف خواهد شد و تمام مشکلات حقوقی مورد نظر مردم در دستور کار قرار دارد.

وزیر کشور ادامه داد: لرستان مورد توجه رییس جمهور و دولت قرار دارد و با حمایت جدی مبالغ و اعتبارات قابل توجهی برای استان مقرر خواهد شد و سرمایه گذاری بخش خصوصی و بستر سازی بسیار خوبی تا ۲۰ همت در لرستان در نظر گرفته شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند