Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار آفریدی که در ابتدای دولت عمران خان وزیر کشور پاکستان بود هم به کرونا مبتلا شد و این خبر را در توئیت خود تائید کرد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، «شهریار آفریدی» وزیر امور کشمیر کشور پاکستان هم به کرونا مبتلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تائید این خبر و ضمن انتشار توئیتی اعلام کرد: آزمایش کرونای من مثبت اعلام شده و تا زمان بهبودی در خانه خود را قرنطینه کرده‌ام.

آفریدی در توئیت خود برای تمام مردم پاکستان آرزوی سلامتی کرده و از آنها خواسته با خودمراقبتی مانع گسترش ویروس کرونا شوند.

پس از «اسد قیصر» رئیس پارلمان پاکستان که به کرونا مبتلا شده و بهبود یافت شهریار آفریدی  بالاترین مقام سیاسی پاکستان است که به کرونا مبتلا شده است.

از سوی دیگر تسهیل قرنطینه و کاهش تدابیر امنیتی که منجر به هجوم مردم پاکستان به بازارها شده بود باعث افزایش نگرانی دولتمردان پاکستانی شده است.

گزارش ها حاکی است دولت اسلام آباد قصد دارد فردا نظر نهایی خود را در مورد ادامه قرنطینه یا تسهیل آن اعلام کرده و طبق آن سیاست های خود را وضع کند.

در جلسه پیشین مقرر شده بود از تاریخ 9 می قرنطینه کم رنگ شده و به برخی مشاغل اجازه فعالیت داده شود ولی بی احتیاطی های صورت گرفته منجر به انتشار گسترده کرونا شد.

تعداد مبتلایان به کرونا در پاکستان به 64 هزار و 28 نفر رسیده و تا کنون 1334 پاکستانی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

افزایش نگران کننده شمار بیماران مبتلا به کرونا نگرانی های را در پاکستان افزایش داده و مسئولین این کشور به فکر شروع مجدد قرنطینه با شرایط سخت افتاده‌اند.

این درحالی است که متوسط جان باختگان پاکستانی نسبت به جمعیت کشورشان تقریبا یک سوم دیگر کشورها است.

تعداد بیماران کرونایی در پاکستان به بیش از 61 هزار نفر رسیدبهداشت جهانی از هند و پاکستان خواست تولید هیدروکسی کلروکین را متوقف کنندهشدار دولت پاکستان نسبت به آغاز دور جدید انتشار کرونا

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشمیر ویروس کرونا اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشمیر ویروس کرونا اخبار پاکستان کشمیر ویروس کرونا اخبار پاکستان کرونا مبتلا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است

به گزارش صدای ایران، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.


وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.
وزیر ارتباطات همچنین گفت: این کارگروه  تعیین مصادیق مجرمانه ۱۲ عضو دارای حق رای  دارد که وزارت ارتباطات یک عضو است و دولت در کل ۶ رای دارد. اکثریت با دولت نیست و باید تصمیم جمعی گرفته شود.


وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی برای ساخت و پرتاب ماهواره داریم. ظرف یکی دو ماه آینده رونمایی و پرتاب ماهواره اتفاق خواهد افتاد.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
  • درخواست آرژانتین از پاکستان و سریلانکا : احمد وحیدی وزیر ایران را بازداشت کنید
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی