Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@11:39:04 GMT

تمام بخش‌هاي ميدان تره‌بار ضدعفوني مي‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۸۸۸

تمام بخش‌هاي ميدان تره‌بار ضدعفوني مي‌شود

خبرگزاری آریا- رئیس اتحادیه بار فروشان میدان مرکزی میوه و تره‌بار: تمام بخش‌های میدان تره‌بار ضدعفونی می‌شود تا فعالیت‌ها استمرار یابد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مصطفی دارایی‌نژاد اظهار داشت: ما نمی‌توانیم هزینه ماسک را از راننده بگیریم و خودمان هم بودجه محدودی داریم، بر همین اساس برخی اوقات خیران میدان تره‌بار ماسک و اقلام بهداشتی را به ما می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دارایی‌نژاد در گفتگو با برنامه «روزنه» با اشاره به این که تره‌بار تنها صنفی است که به طور محصور شده فعالیت می‌کند، گفت: میدان تره‌بار در 400 هکتار دیوارکشی شده است و این امر شرایط را برای فعالیت سخت می‌کند.
وی با اشاره به این که میدان تره‌بار در طول یک روز حدود 20 هزار تردد دارد، اظهار داشت: میدان تره‌بار به دلیل تامین سبد تغذیه مردم در دوران کرونا فعالیت خودش را در سه نوبت ادامه داد.
رئیس اتحادیه بار فروشان میدان مرکزی میوه و تره‌بار اضافه کرد: نوبت فعالیت میدان تره‌بار باعث شد تا 20 هزار تردد روزانه به یک سوم کاهش پیدا کند.
وی افزود: ما در دوران شیوع ویروس کرونا از نهاد‌های مختلفی اعم از آتش‌نشانی و سپاه پاسداران و مرکز بهداشت و بسیج کمک خواستیم و در هفته حداقل 3 روز تمام 400 هکتار را ضدعفونی کردیم.
مصطفی دارایی‌نژاد توضیح داد: تمام خودرو‌های ورودی به میدان تره‌بار قبل از ورود ضدعفونی می‌شود.
وی با اشاره به این که تمام حجره‌های میدان تره‌بار با همکاری صاحب حجره ضدعفونی می‌شوند، تصریح کرد: میدان تره‌بار از نقاط مختلف کشور متقاضی دارد و در طول روز راننده‌ها از شهرستان‌های مختلف به این میدان مراجعه می‌کنند.
رئیس اتحادیه بار فروشان میدان مرکزی میوه و تره‌بار افزود: در حال حاضر تمام بخش‌های میدان تره‌بار ضدعفونی می‌شوند.
وی ادامه داد: در روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا ما در تمام ورودی‌های میدان تره‌بار به مشتریان و متقاضیان ماسک می‌دادیم و تمام افراد با ماسک در داخل میدان فعالیت می‌کردند.
رئیس اتحادیه بار فروشان میدان مرکزی میوه و تره‌بار با بیان این که میدان تره‌بار تعطیلی ندارد، عنوان کرد: اگر تره‌بار تعطیل شود، خانواده‌ها در تامین مواد غذایی به مشکل می‌خورند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تمام بخش میدان تره بار میدان تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود شرکت ایلان ماسک نصف شد

شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی ۹ درصد و سود تعدیل شده آن ۴۸ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مارکت واچ، شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی 9 درصد و سود تعدیل شده آن 48 درصد کاهش یافته است.

تسلا در سه ماهه اول سال جاری میلادی  1.13 میلیارد دلار یا 34 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت، در حالی که در سه ماهه اول سال 2023، 2.2 میلیارد دلار یا 73 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت.

بر اساس این گزارش، فروش تسلا در دوره سه ماهه اول سال جاری میلادی کاهش یافت و به 21.3 میلیارد دلار رسید.

اخراج 10 درصد کارکنان تسلاتسلا روباتاکسی را 8 اوت رونمایی می‌کند

تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی فکت ست FactSet پیش بینی کردند که این سازنده خودروهای الکتریکی درآمد تعدیل‌شده 49 سنت در هر سهم از فروش 22.2 میلیارد دلاری را گزارش کند.

اگرچه سرمایه گذاران تسلا خود را برای اخبار بد آماده کرده بودند، اما سهام این شرکت بیش از 7 درصد رشد کرد.

تسلا در نامه ای به سهامداران ابراز اطمینان کرد که خودروهای جهان در آینده نه تنها برقی بلکه خودران و بدون راننده خواهند بود.

در این نامه آمده است: ما معتقدیم که خودران شدن خودروها در مقیاس وسیع تنها با داده‌های میلیون‌ها وسیله نقلیه و یک خوشه آموزشی عظیم هوش مصنوعی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست