Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@03:35:11 GMT

تمجید خبرنگار ایتالیایی از مدافع اسبق پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۱۹۱

تمجید خبرنگار ایتالیایی از مدافع اسبق پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآلاین،‌ سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که روز گذشته (جمعه)، نظرسنجی درباره انتخاب بهترین بازیکن آسیایی تاریخ سری A ایتالیا منتشر کرد که نام رحمان رضایی هم در میان این بازیکنان دیده می‌شود.

AFC امروز به سراغ چزاره پولنگی، خبرنگار ایتالیایی رفت تا درباره این بازیکنان نظر دهد و نوشت: در حالی که بسیاری از بازیکنان ژاپنی سری A به صورت طبیعی خلاق بودند، موفق‌ترین بازیکن ایرانی در این لیگ یکی از مورد احترام‌ترین مدافعان آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان رضایی در ایتالیا، مخصوصاً در سال فوق‌العاده مسینا در فصل ۰۵-۲۰۰۴ پیشرفت کرد. پولنگی معتقد است که یک بازیکن می‌تواند از موفقیت به‌عنوان مدافع در کشوری که مدافعانی چون مالدینی، بارسی و کاناوارو داشته است، لذت ببرد و این باید یک دستاورد مهم تلقی شود.

پولنگی در مورد رضایی گفت: فوتبال ایتالیا بر پایه دفاع سخت است. فکر می‌کنم ما مدرسه‌ای عالی از مدافعان داخلی داریم و داشتن این توانایی که از آسیا به این لیگ سخت بیایید، خیلی چیزها درباره قدرت ذهنی به شما می‌گوید،‌ مخصوصاً به‌عنوان یک مدافع. آفرین بر او. ما تاکنون درباره هافبک‌ها یا بازیکنان فانتزی صحبت کردیم. رضایی یک مدافع کامل بود، حقیقتی که او می‌توانست برای آغاز سه فصل در سری A همه چیز را نشان دهد.

256 43

کد خبر 1393652

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رحمان رضایی باشگاه پرسپولیس لژیونر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

در پایان این دیدار، امید حامدی فر بازیکن تیم فوتبال استقلال به سمت مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را زمین زد.

مهرداد رضایی در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص این صحنه گفت: حامدی فر را نمی‌شناسم. فقط به او بگویید مواظب خودش باشد. جای دیگری جوابش را می‌دهم.

جواد نکونام هم در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: صحنه را ندیدم و فقط شنیدم که حامدی فر در پایان بازی مهرداد رضایی را به زمین زده است.

کد خبر 6098828

دیگر خبرها

  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس