Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین مجله فوربس فهرست پردرآمدترین ورشکاران دنیا در سال 2020 را منتشر کرد که در میان 5 چهره برتر این سال 3 فوق ستاره فوتبال دنیا همچنان در این فهرست دیده می‌شوند.

اما نکته جالب حضور راجر فدرر تنیس باز مطرح سوئدی در صدر ورزشکاران پردرآمد سال 2020 است. فدرر که سال گذشته در با 93 میلیون دلار در رتبه پنجم حضور داشت با جهشی12 میلیون دلاری خود را به رتبه اول رسان

فوق ستاره تنیس دنیا با 106 میلیون دلار بالاتر از کریس رونالدو ، لیونل مسی و نیمار قرار گرفته و در رتبه پنجم هم لبرون جیمز فوق ستاره بسکتبال آمریکا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرست 10 ورزشکار پردرآمد سال 2019 میلادی را هم مشاهده میکنید که تنها اختلاف آن با سال 2020 جابه جایی لبرون جیمز با سائول کانلو آلوارز بوکسور است.

۱ – لیونل مسی – فوتبال :۱۲۷ میلیون دلار

۲ – کریستیانو رونالدو – فوتبال: ۱۰۹ میلیون دلار

۳ – نیمار – فوتبال: ۱۰۵ میلیون

۴ – سائول کانلو آلوارز – بوکسور: ۹۴ میلیون دلار

۵ – راجر فدرر – تنیس: ۹۳.۴ میلیون

۶ – روسل ویلسون – راگبی: ۸۹.۵ میلیون دلار

۷ – آرون راجرز – راگبی: ۸۹.۳ میلیون

۸ – لبرون جیمز – بسکتبال: ۸۹ میلیون دلار

۹ – استیفن کری – بسکتبال: ۷۹.۸ میلیون

۱۰ – کوین دورانت – بسکتبال: ۶۵.۴ میلیون

کد خبر 516197 برچسب‌ها تنیس - راجر فدرر لیونل مسی رونالدو کریستین نیمار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تنیس راجر فدرر لیونل مسی رونالدو کریستین نیمار میلیون دلار سال 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!

به گزارش "ورزش سه"، چند سال پیش وقتی کروزیرو برای اولین بار در تاریخش به دسته دوم فوتبال برزیل سقوط کرد، رونالدو نازاریو که فوتبالش را از این باشگاه شروع کرد، قدم پیش گذاشت و با خریدن مالکیت باشگاه وعده داد تیم را به سطح اول فوتبال برزیل برمی‌گرداند و به قولش نیز عمل کرد. رونالدو ولی دیشب باشگاه را به ارزش 109 میلیون یورو فروخت.

وقتی از اسطوره برزیل در مورد احتمال فروش وایادولید، دیگر باشگاهی که مالکیتش را برعهده دارد، سوال شد، او پاسخ داد: «بله، وایادولید را هم به زودی می‌فروشم.»

وایادولید که در دسته دوم اسپانیا حضور دارد، اکنون تیم دوم جدول است و شانس بالایی برای بازگشت به لالیگا دارد. تیم وقتی سقوط کرد، رونالدو با انتقادات فراوانی از سوی هواداران روبه‌برو شد اما او گفت وایادولید را خیلی سریع به لالیگا برمی‌گرداند. رونالدو به این هدف نزدیک است اما با بازگشت به لالیگا او قصد دارد مالکیت را واگذار کند. به نظر رونالدو از تیمداری در فوتبال خسته شده است.

دیگر خبرها

  • دومین برد نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • پول‌ های زیر فرش/ پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • المپیک با طعم سبزیجات