Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:22:14 GMT

معرفی صندلی ماشین کودک و نوزاد 

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۳۱۲

معرفی صندلی ماشین کودک و نوزاد 

صندلی ماشین یکی از مهم‌ترین وسایلی است که هر پدر و مادری در هنگام تولد نوزاد آن را تهیه می‌کنند. خرید صندلی ماشین امروزه در بسیاری از کشورها اجباری و قانونی شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه مادرآن، ما در این بخش قصد داریم به معرفی ویژگی‌ها مثبت و منفی انواع صندلی ماشین کودک بپردازیم. 

صندلی ماشین کودک چیست؟

همان‌طور که احتمالاً بدانید سالانه تصادفات بسیاری در سراسر جهان رخ می‌دهد که آمار این تصادفات در کشور ما ایران نیز بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان این تصادفات بیشترین صدمه و آسیب را کودکان و نوزادان می‌بینند که از توان و استقامت بدنی کمتری برخوردارند و به دلیل وزن کم بسیار راحت‌تر در هنگام تصادف به این‌طرف و آن‌طرف پرتاب می‌شوند. 

مطمئناً شما نیز جان و سلامت فرزندان خود را ارزشمندتر از جان و سلامت خود می‌دانید و بارها خود را برای حفظ سلامتی آن‌ها به‌زحمت انداخته‌اید.

یکی از محصولاتی که خوشبختانه از چند سال قبل برای جلوگیری از این صدمات احتمالی طراحی و تولیدشده‌اند صندلی ماشین کودک و نوزاد هستند که امروزه در بسیاری از کشورهای جهان استفاده از آن‌ها اجباری است. امیدواریم که این قانون ارزشمند در کشور ما نیز اجرا شود. 

صندلی ماشین‌ها به شکلی طراحی‌شده‌اند که از صدمه دیدن کودک در هنگام تصادف تا مقدار زیادی جلوگیری کنند. 

صندلی‌های ماشین در چند مدل تولید می‌شوند؟

صندلی ماشین‌ها در دو مدل نوزادی و کودک تولید می‌شوند که مدل‌های نوزادی دو حالت کلی دارند حالت اول این است که در ماه‌های نخست نوزاد به همراه صندلی رو به روی صندلی قرار می‌گیرد و در ماه‌های بعد پشت به صندلی قرار می‌گیرد که این صندلی‌ها یک‌میزان سایز و وزن مشخص را تحمل می‌کنند و بعدازآن باید صندلی را تغییر دهید. 

صندلی ماشین‌های کودک نیز برای نوزاد قابل‌استفاده نیستند و حدوداً از دوسالگی تا ۱۲ سالگی قابل‌استفاده است و فقط در مدل پشت به صندلی نصب می‌شوند. 

صندلی ماشین ایرانی بخریم یا خارجی؟

این تصمیم به عوامل مختلفی بازمی‌گردد که یکی از آن‌ها بودجه شما برای خرید صندلی ماشین کودک است. اگر بودجه شما بالای ۱ میلیون تومان باشد می‌توانید گزینه‌های خارجی را نیز مدنظر قرار دهید. 

صندلی ماشین‌های ایرانی نیز از حدود ۵۰۰ هزارتومان شروع می‌شوند. 

کیفیت مدل‌های خارجی تا حدودی بهتر است اما مدل‌های ایرانی می‌توانند تضمین تعمیر یا تعویض برای شما داشته باشند. 

صندلی ماشین ایزوفیکس دار چیست؟

ایزوفیکس یک سیستم جدید است که از چند سال قبل در بیشتر مدل‌های صندلی ماشین کودک خارجی قرار داده شده که نصب صندلی را بسیار راحت‌تر می‌کند و از ایمنی بیشتری نیز برخوردار است البته این موضوع که اتومبیل شما هم قابلیت نصب ایزوفیکس را داشته باشد مهم است.

بهترین فروشگاه اینترنتی خرید صندلی ماشین کجاست؟

خوشبختانه امروزه باوجود فروشگاه‌های اینترنتی حق انتخاب ما برای خرید محصولات مختلف مانند صندلی ماشین نوزاد نیز بیشتر شده است.

فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی زیادی وجود دارند که البته باید بتوانیم معتبرترین و منصف‌ترین آن‌ها را قبل از خرید شناسایی کنیم. 

البته با توجه به شرایط موجود و خطر ویروس کرونا بهترین گزینه این است که از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کنید.

دو فروشگاه معتبر اینترنتی معتبر در ایران فروشگاه‌های دیجی کالا و مادرآن هستند که اولی را می‌توان بزرگ‌ترین فروشگاه کشور دانست.

فروشگاه مادرآن نیز به‌صورت تخصصی درزمینهٔ تولید و عرضه محصولات مادر و نوزاد یا همان سیسمونی فعالیت می‌کنند. 

تفاوت این دو مجموعه در این است که احتمالاً در فروشگاه مادرآن به دلیل تخصصی بودن آن بتوانید صندلی ماشین نوزاد خود را با قیمتی مناسب تر خریداری و در زمان کمتری دریافت کنید. 

در متن قبلی نیز درباره ی خرید اسباب بازی نوزاد صحبت کردیم که پیشنهاد می‌کنیم حتماً مطالعه کنید. 

چند برند معروف ایرانی و خارجی صندلی ماشین کودک و نوزاد:

همان‌طور که گفتیم این محصولات توسط برندهای مختلفی اقدام به تولید این محصول کرده‌اند که برخی از آن‌ها معتبر هستند و محصولات باکیفیتی را تولید کرده‌اند و برخی دیگر نیز چندان باکیفیت نیستند. 

در این بخش تعدادی از برندهایی که در کشور ما تولید کرده و یا وارد می‌شوند را برای شما آورده‌ایم. 

چیکو، بی‌بی فور لایف، ایونفلو، گراکو، هوک را می‌توان از برندهای خارجی خوب در ایران دانست. 

و برندهای بی‌بی لند، دلیجان و... نیز جزو برندهای ایرانی صندلی ماشین کودک محسوب می‌شوند. 

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صندلی ماشین کودک صندلی ماشین کودک صندلی ماشین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رضا درویش سومین سال تکیه بر صندلی مدیرعاملی پرسپولیس را آغاز کرده، مالکیت این باشگاه دستخوش تغییر و تحول بنیادین شده و به همین دلیل بسیاری انتظار داشتند که این تغییر به پست مدیرعاملی هم برسد.

اما محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی تاکید کرد که مالکان جدید باشگاه به هیچ وجه قصد ایجاد تغییر در مدیریت باشگاه را ندارند و رضا درویش نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

به این ترتیب احتمالا اعضای فعلی هیئت‌مدیره با مدیرعاملی رضا درویش به کار خود ادامه خواهند داد تا مدیرعامل سرخپوشان همچنان روی این صندلی باقی بماند.

دیگر خبرها

  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • چگونه داروی تلخ به کودک بدهیم؟ از گول زدن حس چشایی تا مذاکره با کودک!
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...