Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@07:24:50 GMT

آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۳۳۳

آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی

به گزارش «تابناک»، «حسین میرزایی» امروز (شنبه) در گفت و گو با ایرنا، افزود: همانطور که پیش از این اعلام کردیم متقاضیان دریافت این تسهیلات تا ساعت ۲۴ امروز فرصت دارند با سیم‌کارت تلفن همراه که به نام سرپرست باشد، کد ملی سرپرست را به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

وی اظهار داشت: در مرحله آخر تقاضای ۸۰۰ هزار نفر تایید شده است و این وام برای خانوارهایی که آن را دریافت نکرده‌اند در روز ۲۲ خرداد ۹۹ واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واریز وام یک میلیون تومانی از ابتدای اردیبهشت ماه شروع شد و تا کنون ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ نفر این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

ستاد اقتصاد دولت برای کاهش پیامدهای اقتصادی کرونا پرداخت وام یک میلیون تومانی به ۲۴ میلیون خانواده ایرانی که یارانه نقدی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی) می‌گرفتند را تصویب کرد.

نحوه پرداخت این تسهیلات به صورت غیرحضوری انجام شد به این صورت که، ابتدا باید متقاضیان مشخص می‌شد بنابراین سرپرست خانوار کدملی خود را از طریق سیم کارتی که به نام وی ثبت شده است به سرشماره ۶۳۶۹ پیامک می‌کرد.

پس از دریافت پیامک و با استفاده از داده‌های پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان مشمول بودن متقاضی برای دریافت وام مشخص و اعلام شد.

در مرحله نخست بیش از ۱۷ میلیون خانوار این وام یک میلیون تومانی را دریافت کردند و این آمار تا ۱۸ اردیبهشت ماه به ۲۰ میلیون خانوار رسید و براساس آخرین گزارش‌های وزارت تعاون از ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار مشمول دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ نفر آن را دریافت کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ال پالیتو محمد باقر قالیباف علی نیکزاد مجلس یازدهم دریای کارائیب قتل رومینا اشرفی وام یک میلیونی ثبت نام آخرین مهلت تسهیلات حمایتی کرونا ال پالیتو محمد باقر قالیباف علی نیکزاد مجلس یازدهم دریای کارائیب قتل رومینا اشرفی وام یک میلیون تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی

به گزارش قدس خراسان، سید حامد حسینی اظهار کرد: بعد از پایان این مهلت قانونی، اصنافی که شناسه یکتا دریافت نکرده باشند، از دریافت خدمات دولتی محروم خواهند شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی افزود: بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، تمام مجوزهای قدیمی و کاغذی باید تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) شوند.

وی تصریح کرد: کسب‌وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب شده و با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، چنانچه نامشان در بانک اطلاعات کسب‌وکار کشور (http://qr.mojavez.ir) نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد.

حسینی عنوان کرد: از ۲۳۰ هزار پروانه صنفی در استان، تنها ۲۸ هزار پروانه، معادل ۱۲ درصد، شناسه یکتا دریافت کرده‌اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: در مدت باقی‌مانده، صاحبان مشاغل می‌توانند از طریق گوشی‌های هوشمند و یا مراجعه به اتحادیه‌ها، اتاق اصناف شهرستان و کافی‌نت‌ها نسبت به تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اقدام کنند.

وی اضافه کرد: همچنین متقاضیان می‌توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (http://mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری، مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور