Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@21:39:04 GMT

ممنوعیت یک هفته ای ورود خطیب مسجدالاقصی به این مسجد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۳۸۸

ممنوعیت یک هفته ای ورود خطیب مسجدالاقصی به این مسجد

صهیونیست ها با حمله به منزل شیخ عکرمه صبری وی را به مدت یک هفته از ورود به مسجدالاقصی منع کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العین»، مقامات رژیم صهیونیستی روز گذشته (جمعه 9 خرداد ماه) شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی را به مدت یک هفته از ورود به این مسجد منع کردند.

 

 

نیروهای پلیس و اطلاعات اسرائیل به منزل شیخ صبری حمله کرده و وی را بازداشت کرده و به مرکز پلیس فراخواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شیخ صبری بعد از بازداشت به روزنامه نگاران گفت: حملات مکرر صهیونیست ها برای این است کسانی که مخالف طرح هایشان هستند را به سکوت وادار کنند.

 

وی افزود: ما پشت مسجدالاقصی هستیم و خواهیم ماند و از مسجدالاقصی دفاع خواهیم کرد.

 

دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی در بازداشت گاه «قشله» واقع در قدس غربی از خطیب مسجدالاقصی بازجویی کرد.

 

یک مسئول در دفتر شیخ عکرمه صبری گفت: صهیونیست ها خطیب مسجدالاقصی را به تحریک علیه اشغالگران متهم کرده است و به مدت یک هفته وی را از ورود به مسجدالاقصی منع کرده اند و بار دیگر در روز چهارشنبه آینده به بازجویی فراخوانده شده است.

 

این درحالی است که در پایان ماه ژانویه دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی به مدت چهار ماه از ورود به این مسجد منع کردند.

 

گفتنی است، نظامینا رژیم صهیونیستی همچنین با نصب ده‌ها موانع در اطراف شهرک «القدیمه» و میدان «الغزالی»، مانع ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی شدند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: مساجد جهان خطیب مسجدالاقصی بازداشت خطیب مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو بین‌الملل خواستار ورود بازرسان به نوار غزه شد

دوناتلا روورا، مشاور ارشد عفو بین‌الملل می‌گوید کمبود منابع از یک سو و حملات هوایی مداوم ارتش اشغالگر از سوی دیگر مانع از تلاش‌ها برای تحقیق درباره نقض حقوق بشر در نوار غزه می‌شود.

به گزارش الجزیره، این مقام ارشد عفو بین‌الملل تاکید کرد: «جایی که شواهدی از جنایتی که دیروز انجام شده وجود دارد، ممکن است با بمباران امروز از بین برود». 

افزون بر این، روورا خاطرنشان کرد که سال‌هاست به بازرسان حقوق بشر اجازه ورود به غزه داده نشده است. وی تصریح کرد: «می‌توان فوراً کاری انجام داد. این برای مقامات اسرائیلی است که بلافاصله به بازرسان مستقل اجازه ورود دهند. اگر آنها چیزی برای پنهان کردن ندارند، نباید دلیلی برای جلوگیری از ورود بازرسان به غزه داشته باشند».

درخواست عفو بین‌الملل برای تحقیقات در غزه در حالی مطرح می‌شود که این هفته کشف یک گور دسته‌جمعی با ۳۲۴ جسد در بیمارستان «ناصر» در جنوب غزه ابعاد جدیدی از جنایات رژیم صهیونیستی را آشکار ساخته است. سازمان ملل خواستار تحقیق «مستقل، موثر و شفاف» پیرامون این موضوع شده است.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی که سراسر نوار غزه را بمباران کرده، در روز‌های اخیر حملات خود را به شهر رفح در جنوب نوار غزه افزایش داده است. پزشکان در اوایل امروز (پنجشنبه) از ۵ حمله هوایی به این شهر خبر دادند که دست کم ۳ خانه را هدف گرفته و حداقل ۶ نفر از جمله یک خبرنگار را به شهادت رسانده است. 

با این حال، اعمال محاصره شدید بر این منطقه همچنان ادامه دارد و حتی کامیون‌های حامل تجهیزات پزشکی و مواد غذایی نیز با موانع زیادی مواجه می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • عفو بین‌الملل خواستار ورود بازرسان به نوار غزه شد
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد