Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید نصرالهی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه زیرساخت های هیات کاراته کرمانشاه در وضعیت مناسبی قرار دارد و از همین رو تلاش می کنیم المپیاد ورزشی کاراته را در یکی از بخش های دختران یا پسران میزبانی کنیم.

وی با بیان اینکه پیشنهاد میزبانی به فدراسیون ارائه شده است، گفت: رایزنی های لازم را نیز در ادامه کار با مسوولان به عمل آورده تا بتوانیم امسال این رویداد را میزبانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرالهی خاطرنشان کرد: هرچند فعلا با شرایط کنونی و شیوع کرونا زمان برگزاری اکثر رویدادهای ورزشی خصوصا در رشته ای مانند کاراته مشخص نیست اما در صورت فراهم شدن شرایط لازم این آمادگی به صورت کامل وجود دارد.

نداشتن جایگزین برای قهرمانان فعلی از معضلات کاراته کرمانشاه

رییس هیات کاراته کرمانشاه در ادامه یکی از مشکلات کنونی این رشته ورزشی در استان را نداشتن جایگزین برای قهرمانان فعلی عنوان کرد و گفت: این موضوع می تواند با خداحافظی ورزشکاران مطرح کاراته کرمانشاه دردسرآفرین باشد.

وی گفت: سعید احمید، مهدی خدابخشی، هامون درفشی پور، سامان و احسان حیدری، پگاه زنگنه و ... از جمله مطرح ترین کاراته کاهای کرمانشاهی هستند که با خداحافظی آنها از دنیای قهرمانی جانشینان مناسبی ندارند.

نصرالهی افزود: از سال گذشته به طور جدی مشغول پرورش استعدادهای کاراته کرمانشاه و آموزش اصولی آنها شدیم تا در آینده این رشته ورزشی از وجود قهرمانان سرشناس و ملی پوش محروم نماند.

رشد سالانه ورزشکاران سازمان یافته کاراته در کرمانشاه

رییس هیات کاراته استان کرمانشاه همچنین به رشد سالانه ورزشکاران سازمان یافته این هیات در سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: در این مدت هم در بخش آقایان و هم بانوان رشد ورزشکار بیمه شده داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه آمار ورزشکاران سازمان یافته هیات در پایان سال ۹۶ به چهار هزار و ۷۳۷ ورزشکار (۲هزار و ۴۴۳ مرد و ۲ هزار و ۲۹۴ زن) رسید، ادامه داد: این تعداد ورزشکار در پایان سال ۹۷ به پنج هزار و ۳۷۰ ورزشکار (۲هزار و ۶۴۰ مرد و ۲۷۳۰ زن) افزایش یافت.

نصرالهی افزود: در سال گذشته نیز تعداد پنج هزار و ۴۶۵ ورزشکار سازمان یافته شامل ۲ هزار و ۵۰۷ مرد و ۲ هزار و ۹۵۸ زن در هیات کاراته کرمانشاه به ثبت رسید تا این روند روبه رشد همچنان ادامه یابد.

برچسب‌ها کرمانشاه فدراسیون کاراته کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمانشاه فدراسیون کاراته کاراته کرمانشاه فدراسیون کاراته کاراته هیات کاراته کرمانشاه سازمان یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه 197 شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

ایمان افتخاری، دبیر ستاد علم، فناوری و نوآوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، پس از این جلسه در خصوص بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر اهمیت توجه و تمرکز بر حفظ جایگاه کشور در المپیاد‌های جهانی، طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت و در جلسه ۱۷۴ مورخ 16 خرداد 1402 مقرر شد طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی در قالب میز تخصصی شناسایی، جذب و نگهداشت نخبگان مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: پس از بررسی طرح پیشنهادی در جلسات متعدد میز تخصصی مربوطه و جلسات کمیسیون علم و آموزش با مشارکت تمامی بازیگران اصلی این حوزه، این جلسه شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به بررسی این طرح اختصاص یافت.

دبیر شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور بیان کرد: در این جلسه پس از بررسی بحث المپیاد‌های دانش‌آموزی در اسناد بالادستی، بررسی المپیاد‌های دانش‌آموزی در پرتو آمار و بررسی آسیب‌شناسی این المپیادها، طرح پیشنهادی در ۲ محور اصلی تسهیلات برگزیدگان المپیاد‌های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و تسهیلات برگزیدگان المپیاد‌های جدید مطرح شد.

وی افزود: با توجه به استماع نظرات اعضای این جلسه مقرر شد باشگاه دانش پژوهان جوان طبق اساسنامه آن، ظرف مدت ۲ ماه شاخص‌ها و استاندارد‌های مسابقات معتبر دانش‌آموزی در سطح ملی و بین‌المللی را جهت بررسی و تصویب در جلسه شورای ستاد نقشه جامع علمی کشور ارائه کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند