Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- پنجره واحد شروع کسب ‌و کار صبح امروز (شنبه) با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی آغاز بکار کرد.

مراسم افتتاح رسمی «راه‌اندازی پنجره واحد شروع کسب‌وکار» صبح امروز (شنبه) با حضور «فرهاد دژپسند» وزیر امور اقتصادی و دارایی، «مسعود خوانساری» رییس اتاق بازرگانی تهران، «محمدعلی دهقان دهنوی» معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد، «علی آقامحمدی» رییس گروه بررسی‌های اقتصادی دفتر رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و «ذبیح‌الله خدائیان» رییس سازمان ثبت اسناد و املاک در اتاق تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با راه اندازی پنجره واحد فیریکی شروع کسب و کار، زمان اخذ مجوزها از ۷۲.۵ روز به سه روز کاهش می‌یابد.
در راستای اجرای این طرح، با تایید وزیر اقتصاد ۵۵ روزی که برای احراز هویت در سامانه مالیاتی نیاز بود حذف شده است که بر اساس آن، نیازی به اخذ کد اقتصادی نیست و شناسه ملی افراد همان کد اقتصادی می شود.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پنجره واحد شروع کسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان امور مالیاتی، رییس سازمان امور مالیاتی با انتشار اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم، از افزایش دو برابری نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل خبر داد.

محمدهادی سبحانیان، معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان امور مالیاتی کشور در حساب ایکس خود، تصویر نامه اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم را منتشر کرد و نوشت: خبر خوب ۳۸ ام، با پیشنهاد سازمان مالیاتی کشور و موافقت وزیر اقتصاد و دارایی، نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل به دو برابر افزایش یافت؛ بنابراین اصناف و مشاغلی که فروش کالا در دو سال قبل آن‌ها کمتر از ۳۰ میلیارد تومان باشد، ملزم به نگهداری دفاتر و ارایه ترازنامه و صورت سود و زیان نمی‌باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان