Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@03:52:42 GMT

وضعیت متفاوت دو بازیکن کروات استقلال و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۵۳۱۱

وضعیت متفاوت دو بازیکن کروات استقلال و پرسپولیس

هافبک کروات استقلال در تمرینات این تیم ثابت کرد برخلاف هموطن خود بازیکن چندان حرفه‌ای نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هروویه میلیچ که هفته گذشته به ایران بازگشت و پس از منفی شدن تست تشخیص کرونا اجازه حضور در تمرینات استقلال را پیدا کرد وضعیت بدنی خوبی ندارد و  دچار اضافه وزن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع باعث شده تا فرهاد مجیدی سرمربی استقلال از علی ربانی مربی بدن‌ساز تیم بخواهد تا تمرینات اختصاصی با او داشته باشد و این مدافع کروات در شرایط بازی برای آبی‌پوشان قرار بگیرد. البته کادر فنی استقلال از این بازیکن حرفه‌ای انتظار داشت که در تعطیلات تمرینات انفرادی را با دقت پیگیری کند اما غفلت میلیچ باعث عقب افتادن او از سایر بازیکنان تیم شده است.

در شرایطی میلیچ دچار افت بدنی شده که هم‌وطن او در تیم پرسپولیس در وضعیت فیزیکی مناسبی قرار دارد. بوژیدار رادوشوویچ که رابطه خوبی با میلیچ داشته و چند ساعت زودتر از  به ایران برگشت در تمرینات اخیر سرخپوشان کاملا ً آماده و سرحال نشان داد. 

باید دید شیخ دیاباته مهاجم خارجی استقلال که اواخر شب گذشته وارد ایران شد یعد از حضور در تمرینات آبی‌ها در چه وضعیت بدنی قرار  خواهد داشت.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ علی ربانی هروویه میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال پس از تغییرات مدیریتی، با حضور هواداران و در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. آبی پوشان در میان تشویق های شدید طرفداران، تمرینات خود را برای برگزاری دیدار بعدی برابر ذوب آهن از سر گرفتند.

یکی از نکات قابل توجه تمرین امروز، حضور کوین یامگا در تمرینات گروهی آبی پوشان بود. ستاره فرانسوی که در برخورد شدید با امید حامدی فر از ناحیه چشم آسیب جدی دیده بود، مدت هاست که از چشم بند و عینک مخصوص استفاده می کند.

او امروز نیز با چشم بند مخصوص و محافظت زده شده در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت که شرکت کردن او در تمرینات گروهی نیز در نوع خود جالب توجه بود.

این بازیکن امیدوار است که بتواند پس از تأیید پزشکان متخصص چشم، از فصل آینده به میادین بازگردد.

دیگر خبرها

  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت