Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین عبدی روز شنبه در پیام خود، آورده است: مرزبانان غیور کشور عزیزمان با اراده مصمم‌تر از همیشه ضمن دفاع از تمامیت ارضی میهن اسلامی، پاسخ قاطعی به مزدوران و ایادی استکبار از جمله آمریکا، اسراییل و برخی کشورهای مزدور منطقه که به بهانه‌های مختلف به مرزهای ایران اسلامی تجاوز  می‌کنند داده و انتقامی سخت از دشمنان مردم  و مخالفان آرامش، پیشرفت و توسعه در اسرع وقت خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرده است: شهادت مظلومانه ۳ نفر از مرزبانان خدوم و جان برکف هنگ مرزی سردشت را که به دست اشرار مسلح، ضد انقلاب مزدور به لقاء الله پیوستند تسلیت می‌گویم و ملت بزرگ ایران همواره از مرزبانان شجاع و فداکار خود که در راه تامین امنیت و آرامش هموطنانشان از جان عزیز خود گذشتند، با افتخار یاد خواهند کرد.

عبدی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و تسلیت این ضایعه بزرگ به فرماندهی معظم کل قوا و خانواده‌های داغدار این عزیزان، یادآور شده است: از خداوند منان برای شهدای این واقعه دردناک علو درجات و برای خانواده‌های معزز شهداء صبر و اجر مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، شهید استوار تقی بهره‌ور فرمانده پایگاه اهل مراغه و  علیرضا اسلام دوست سرباز هنگ مرزی اهل تبریز و هادی عبدی کادر هنگ مرزی اهل شهرستان میاندوآب حین درگیری با اشرار مسلح  آسمانی شدند.

مرزبانان هنگ مرزی سردشت بامداد جمعه حین کنترل و پایش نوار مرزی در منطقه «گوریلکه» واقع در ۲۰ کیلومتری این شهرستان با اشرار مسلح درگیر شدند و چند نفر از اشرار را به هلاکت رساندند و سه نفر از مرزبانان غیور هنگ مرزی به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی شهید فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهید فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آذربایجان شرقی شهید فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هنگ مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در دیدار چهره به چهره رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان آذربایجان شرقی رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود