Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام دهقانیار آهنگساز مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و جواد رضویان شد. دهقانیار پیش از این ساخت موسیقی سریال‌های همچون پدر سالار، خانه سبز، مرد هزار چهره، همسران، ویلای من، شبهای برره، کتاب فروشی هد هد را در کارنامه خود دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سریال، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و جواد رضویان و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در تهران ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» با فیلمنامه‌ای نوشته شبنم وثوقی و هدی ایزدی و به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و جواد رضویان و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در چهار فصل برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می‌شود.

تاکنون حضور مهدی فخیم زاده، سروش جمشیدی، رویا میر علمی،نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، رحمت نوری و مهبد بیور (بازیگر کودک) به عنوان بازیگر قطعی شده است.

عوامل مجموعه تلویزیونی صفر بیست و یک عبارتند از :

نویسندگان فیلمنامه: شبنم وثوقی و هدی ایزدی، کارگردانان: سیامک انصاری، سید جواد رضویان، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، مدیر تولید: علیرضا بیات، مدیر صدابرداری: بابک اخوان، مدیر برنامه‌ریزی: فهیمه کمالی، طراح چهره‌پردازی: میشا جودت، تدوین: سیامک مهماندوست، آهنگساز: بهارم دهقانیار، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: زهرا صمدی، بازیگردان: علی صلاحی، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، دستیار اول کارگردان: بهنام اعلمی، منشی صحنه: مهدیه درگاهی‌نژاد، عکاس: امید مسعودفر، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: علی زادمهر، تهیه‌کننده : مهدی فرجی.

بازیگران: سیامک انصاری، سید جواد رضویان، مهدی فخیم زاده، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، رحمت نوری، بازیگر نقش کودک: مهبد بیور.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجموعه تلویزیونی سیامک انصاری صفر بیست و یک جواد رضویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»

به گزارش خبرنگار مهر، آلبوم های «نئوتنالیتی» و «قاوال مکتبی» ۲ پروژه جدید در فرآیند تولید و فروش محصولات موسیقایی هستند که با هنرمندی سیاوش دمیریان و خدایار خدادوست در قالب ۲ اثر مجزا منتشر شده اند.

«نئوتنالیتی» عنوان یکی از تازه ترین مجموعه های منتشر شده حوزه موسیقی است که با هنرمندی سیاوش دمیریان و در حال و هوایی متفاوت پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

آهنگسازانی چون محمدسعید شریفیان، امیر علوی، فریبا علیپور، رضا والی، مهسا سیاوشی و مهران روحانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«چند سال پیش» به آهنگسازی مهران روحانی، «بلوهانس» به آهنگسازی رضا والی، «فانتزی» به آهنگسازی محمدسعید شریفیان، «۹ هایکو برای پیانو» به آهنگسازی مهسا سیاوشی، «لونتیک» به آهنگسازی فریبا علیپور، «الژی» و «۳ اسکچ برای پیانو» به آهنگسازی امیر علوی از جمله آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

آلبوم «قاوال مکتبی» نیز با هنرمندی خدایار خدادوست اثری در حوزه موسیقی منطقه آذربایجان است که در قالب پروژه بی کلام در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

«مارش»، «جنگی»، «آذری»، «بلدی»، «یاللی»، «استرومبا»، «آت قاجدی»، «لیریک»، «آرازباری منصوریه»، «ترکمه»، «قوشاشاپالاخ»، «میرزه ای واغزالی»، «شالاخو»، «قزافی»، «قایتاغی»، «لزگی»، «آغیر- کند»، از جمله آثاری هستند که در این آلبوم پیش روی مخاطبان قرار گرفته اند.

این پروژه موسیقایی چندی پیش موفق به دریافت جایزه باربد و مقام اول در بخش ویژه پژوهشی موسیقی نواحی در سی ونهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر هم شده بود.

کد خبر 6089548 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • (ویدئو) خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان