Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از پزشکان و مراکز تحقیقاتی در آمریکا پیش‌بینی کرده‌ اند که در فصل تابستان تعداد کشته شدگان کرونایی در آمریکا دو برابر خواهد شد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ کارشناسان بیماری‌های عفونی دانشکده پزشکی دانشگاه "اموری" در آمریکا هشدار دادند که با توجه به میزان نرخ مرگ و میر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور, احتمال دارد میزان کشته‌شدگان بر اثر کرونا در تابستان دو برابر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری "abc news" نوشت, "کارلوس دل ریو", کارشناس بیماری‌های عفونی در دانشگاه "اموری" بیان کرد که با توجه به آمار روزانه 1500 مرگ بر اثر کووید19 در آمریکا, ما شاهد آن هستیم که در طول تابستان و تا "روز جهانی کارگر" تعداد کشته شدگان دو برابر شود.

تاکنون 104 هزار و 502 نفر در این کشور جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

طبق اعلام "مرکز اروپایی پیشگیری و کنترل بیماریها" در ماه می تقریباً روزانه 500 تا 2000 نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند؛ با این حال مدل‌های پیش‌بینی شده بسیار متفاوت است.

طبق گفته این مرکز با اینکه تعداد کشته شدگان در حال کاهش است, اما به طور کلی بر اساس برآوردها تا 20 ژوئن این آمار به بیش از 115 هزار نفر خواهد رسید.

"یو یانگ گو", دانشمند "انستیتوی فناوری ماساچوست" نیز در الگوی پیش‌بینی خود بیان کرده است که احتمالاً تا 8 آگوست آمار کشته شدگان آمریکایی به 175 هزار خواهد رسید.

در یک مطالعه دیگر توسط "انستیتوی سنجش و ارزیابی سلامت" در دانشگاه واشنگتن پیش‌بینی شده است که تا احتمالا تا 4 آگوست تلفات کرونایی کشور آمریکا به بیش از 132 هزار نفر برسد.

این پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که در فصل تابستان آمار کشته شدگان کرونایی در آمریکا دو برابر شده و تعداد مبتلایان نیز افزایش چشمگیر خواهد داشت.

دکتر "وفا الصدر"، استاد اپیدمیولوژی و پزشکی در دانشگاه کلمبیا و مدیر ابتکار جهانی بهداشت در دانشکده "بهداشت عمومی Mailman" در مصاحبه با abc news گفت: «بدون شک در فصل تابستان آمریکایی‌های بسیاری جان خود را از دست خواهند داد؛ این امر اجتناب ناپذیر است و ما شاهد عفونت های جدید و افزایش مرگ و میر در سنین بالا خواهیم بود.»

تاکنون یک میلیون و 793 هزار و 530 آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

کرونا در آمریکا|افزایش 3 برابری مرگ بی‌خانمان‌ها در سانفرانسیکو +تصاویرآخرین آمار جهانی کرونا/ تعداد مبتلایان از 6میلیون نفر گذشت/ آمریکا همچنان در صدر + جدولپلیس آمریکا سالانه حدود 1000 نفر از مردم را به قتل می‌رساند +آمار

انتهای پیام/

R1545/P/S2,24,1392/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آمریکا ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا ویروس کرونا آمریکا ویروس کرونا کشته شدگان پیش بینی دو برابر بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله

سید مصطفی موسوی در خصوص اقدامات آب منطقه‌ای گلستان در طرح آبرسانی به شهر کلاله گفت: این طرح تا قبل تا ابتدای سال ۱۴۰۰ صرفا ۱۲ میلیارد تومان تخصیص داده شده بود که با اهتمام ویژه دولت محترم سیزدهم و وزارت نیرو برای رفع مشکلات حوزه آب شرب و پیگیری‌های صورت گرفته حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از سال ۱۴۰۰ تاکنون در این طرح اعتبار اختصاص و هزینه شده است.

او ادامه داد: براین اساس با تجهیز و بهره برداری ۶ حلقه چاه، اجرای خطوط جمع آوری آب چاه‌ها و خطوط انتقال، تکمیل مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی طوقه، ایستگاه پمپاژ اضطراری با ظرفیت انتقال ۱۰۰ لیتر بر ثانیه، بالغ بر ۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب به شبکه شرب شهری کلاله اضافه شد. 

موسوی افزود: تکمیل ایستگاه پمپاژ جانبی و احداث مخزن کمکی ۲۰۰۰ متر مکعبی کوسه از برنامه‌های این شرکت برای تکمیل اجزای طرح آبرسانی به شهر کلاله در سال‌های آتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد