Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:46:55 GMT

افزایش ۵۰ کیلومتری جاده‌های آسفالته قشم

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۵۶۰۰

افزایش ۵۰ کیلومتری جاده‌های آسفالته قشم

مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم روز شنبه به خبرنگاران گفت: : توسعه آسفالت‌های برون شهری جزیره با هدف بهره‌مندی ساکنان و گردشگران از خدمات زیرساختی مطلوب  با اعتباری افزون بر ۶۴۲ میلیارد ریال انجام شد.

حسین ناصری نژاد افزود: آسفالت قطعه یک بزرگراه مرکزی قشم به طول ۱۰ کیلومتر به همراه اجرای تجهیزات علایم ایمنی این قطعه از جمله نصب گاردریل، تابلوهای ترافیکی، تابلوهای اخطاری و اجرای خط کشی با اعتباری بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  اجرای طرح زیرسازی قطعه ۲ بزرگراه مرکزی به طول ۱۰ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصد، ۱۴۷ میلیارد ریال هزینه داشت.

مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: عملیات سابگرید، خاکریزی و خاکبرداری، ابنیه فنی پل ها و ترانشه های خاکی این قطعه نیز  ۹۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: طرح قطعه سوم بزرگراه خلیج فارس نیز ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با ۱۴۸ میلیارد ریال اعتبار هم اکنون مرحله‌های زیر سازی و رو سازی محورهای اصلی به طول ۱۶.۱ کیلومتر تمام شده است.

ناصری نژاد ادامه داد: اجرای زیر سازی و آسفالت ۴۰ درصد جاده‌ها و معبرهای برون شهری جزیره قشم و طرح خط‌کشی جاده‌های برون شهری با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال بخش دیگری از این اقدامات سال گذشته است.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.

پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم هرمزگان تردد جاده ای قشم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان تردد جاده ای قشم هرمزگان تردد جاده ای قشم میلیارد ریال منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ساعت ۱۷:۰۴ عصر امروز حوالی سیرچ در استان کرمان را لرزاند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، زلزله‌ای به بزرگی 4.6 ساعت 17:04 عصر امروز حوالی سیرچ در استان کرمان را لرزاند.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: ساعت 17:04عصر امروز زلزله‌ای به بزرگی 4.6 ساعت 17:04 حوالی سیرچ در استان کرمان را لرزاند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: در پی این حادثه 2 تیم امدادونجات برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند‌ و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

محل وقوع: استان کرمان - حوالی سیرچ

تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی: 17:04 ، 1403/02/12

طول جغرافیایی: 57.4

عرض جغرافیایی: 30.4

عمق زمین‌لرزه: 10 کیلومتر

نزدیک‌ترین شهرها:

27 کیلومتری سیرچ (کرمان)

29 کیلومتری شهداد (کرمان)

34 کیلومتری کرمان (کرمان)    

نزدیکترین مراکز استان:

34 کیلومتری کرمان

323 کیلومتری بیرجند

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد