Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@05:14:52 GMT

جدال یووه و رم با رقیب سپاهان برای جذب پدرو

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۵۶۰۵

جدال یووه و رم با رقیب سپاهان برای جذب پدرو

یوونتوس و رم با السد قطر برای جذب هافبک اسپانیایی چلسی رقابت می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از نشریه «الشرق» قطر، یوونتوس با رم و السد برای جذب پدرو رودریگس، هافبک اسپانیایی چلسی وارد رقابت شد.

قرارداد پدرو با چلسی در تابستان به پایان رسید. در شرایط کنونی لمپارد هافبک اسپانیایی را در لیست خروج گذاشته و قصد تمدید قرارداد این بازیکن را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساری از مسئولان باشگاه بیانکونری درخواست کرده تا پدرو را جذب کند. از طرف دیگر ژاوی سرمربی السد قطر نیز به دنبال جذب این بازیکن است.

السد یکی از رقبای سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است. بازی رفت تیم قطری با شاگردان قلعه نویی با نتیجه 3 بر صفر به نفع السد به پایان رسید.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان قطر یوونتوس چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد حسین نژاد هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد