Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@17:15:39 GMT

آغاز مسابقات لیگ برتر کشتی از اول مرداد ماه

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۵۶۴۱

آغاز مسابقات لیگ برتر کشتی از اول مرداد ماه

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان لیگ کشتی از برگزاری مسابقات لیگ‌های برتر کشتی آزاد و فرنگی از اول مرداد ماه سال جاری خبر داد. تاریخ انتشار: 11:28 - 10 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۸۰۴

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت فدراسیون کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده درباره آغاز فعالیت‌های کشتی اظهار داشت: با توجه به اعلام اتحادیه جهانی کشتی، فعالیت‌های بین‌المللی این رشته تا ۱۰ تیر به حالت تعلیق درآمده و ما می‌توانیم از ۱۱ تیر سال جاری کار خود را آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به اطلاعاتی که از ستاد پیشگری کرونا به دست ما رسیده به احتمال بسیار زیاد مجوز فعالیت‌های کشتی در کشورمان، از اواسط تیر صادر خواهد شد.

وی با اعلام خبر آغاز رقابت‌های لیگ گفت: بر این اساس طبق برنامه‌ریزی قبلی، لیگ‌های برتر کشتی آزاد و فرنگی از اول مرداد آغاز خواهد شد. از قهرمانان و کشتی‌گیران می‌خواهم که تمرینات تخصصی خود را شروع و آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند تا برای حضور در لیگ برتر کشتی مشکلی نداشته باشند.

رئیس سازمان لیگ کشتی در مورد زمان‌بندی رقابت‌های لیگ برتر کشتی در سال جاری تاکید کرد: همانطور که می‌دانید چرخه انتخابی تیم‌های ملی از رقابت‌های قهرمانی کشور استارت می‌خورد و ما برگزاری جام باشگاه‌های جهان را نیز در پیش داریم که زمان‌بندی برگزاری این دو مسابقه پس از مسابقات لیگ برتر است. صورت‌جلسه‌ای در فدراسیون کشتی با حضور کادرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به امضاء رسیده، توسط انستیتو کشتی زمانبندی آن بررسی شده و مورد تأیید فدراسیون کشتی نیز قرار گرفته است. طبق آن زمان‌بندی ما تاریخ دیگری را برای برگزاری لیگ کشتی نمی‌توانیم متصور باشیم، پس قطعا اگر شرایط به دلیل شیوع ویروس کرونا مهیا باشد، لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در ماه‌های مرداد و شهریور برگزار می‌شود.

رئیس سازمان لیگ کشتی که با روابط عمومی فدراسیون کشتی صحبت کرده، از برگزاری جلسه با تیم‌های لیگی خبر داد و تاکید کرد: برای هماهنگی هرچه بیشتر، جلسه‌ای را با تیم‌های متقاضی در نیمه دوم خرداد برگزار می‌کنیم تا مقدمات کار برای برگزاری مسابقات لیگ هرچه زودتر انجام شود.

بیشتر بخوانید: نصیرزاده: لیگ کشتی با ۸ تیم برگزار می‌شود انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی آزاد و فرنگی فدراسیون کشتی لیگ برتر کشتی مسابقات لیگ لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خراسان شمالی مهد کشتی با چوخه است و پهلوانان زیادی از این خطه برای کشور در میادین ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کرده اند.
چوخه واژه‌ای کردی و نام لباسی است که کشتی گیران این رشته به تن می‌کنند که از شنل کوتاهی که کشتی گیران آن را با شال سفیدرنگی محکم می‌کنند تشکیل شده و از آنجا که این کشتی از قدیم در بین عشایر کرد شمال خراسان مرسوم بوده به نام کشتی باچوخه معروف شده است.
کشتی سنتی باچوخه خراسان شمالی سال ۸۷ به‌عنوان میراث معنوی به شماره ۳۰ در فهرست آثار ملی میراث ناملموس ثبت شد.

دیگر خبرها

  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد