Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اظ‌هار کرد: آماری از میزان ابتلای این دانشجویان به کرونا نداریم، اما تاکنون هیچ دانشجوی علوم پزشکی در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست نداده است. تاریخ انتشار: 11:34 - 10 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۸۱۸ خبرگزاری میزان- رحمان حدا بنده لو با بیان اینکه حضور دانشجویان علوم پزشکی در دانشگاه‌ها براساس زمان بندی اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفت: دانشگاه‌ها در حد توان و شرایط خود در حال آماده سازی خوابگاه‌های دانشجویی هستند.

وی ضمن اشاره به عدم حضور همزمان دانشجویان از ۱۷ خرداد، افزود:خوابگاه‌ها نیز با ظرفیت کمتری آماده اسکان دانشجویان می‌شوند.   بیشتر بخوانید: نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها در دوره کرونا

وی عنوان کرد: بسیاری از کلاس‌های درسی به صورت مجازی برگزار شده و دانشجویان برای رفع اشکال در دانشگاه حاضر می‌شوند.

مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در خصوص نحوه برگزاری امتحانات بیان کرد: برنامه امتحانات قطعا به صورت مرحله‌ای برگزار می‌شود تا همه به صورت همزمان در دانشگاه برای امتحانات حضور پیدا نکنند.

خدا بنده لو اظ‌هار کرد: آماری از میزان ابتلای این دانشجویان به کرونا نداریم، اما تاکنون هیچ دانشجوی علوم پزشکی در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست نداده است.

وی عنوان کرد:مقرر شده است که در استان‌ها از دانشجویان حاضر تست کرونا بگیرند تا برآوردی از وضعیت دانشجویان از نظر ابتلا به ویروس در استان‌ها و دانشگاه‌های مختلف داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا برگزاری امتحانات دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این دانشگاهیان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام انزجار از رفتارهای وحشیانه ی برخی از کشورهای اروپایی و آمریکایی با دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین  شعارهایی همچون مرگ  بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سردادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس