Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@08:27:08 GMT

مردم منصف‌ترین داور هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۵۸۴۹

مردم منصف‌ترین داور هستند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تهران گفت: مردم بهترین و منصف‌ترین داور برای سنجش اقدامات انجام شده توسط مجمع نمایندگان استان تهران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از تهران، با آغاز به کار مجلس یازدهم و تودیع نمایندگان مجلس دهم پس از ۴سال قانونگذاری و نظارت در استانداری تهران، نشستی با حضور نمایندگان تهران در مجلس دهم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمدرضا عارف رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در این نشست اظهار کرد: در طول فعالیت مجمع نمایندگان تهران در مجلس دهم به دلیل ارتباط خوب و مؤثر با سازمان برنامه و بودجه استان همچنین سازمان برنامه و بودجه کشور برای حل مشکلات آموزش و پرورش در بحث سرانه‌های آموزشی، افزایش تخت‌های بیمارستانی، احداث مترو اسلامشهر و پردیس، موضوع بافت‌های فرسوده و مشکلات مسکن مهر اقدامات مؤثری انجام شد که ثمرات آن را مردم خوب استان شاهد هستند.

وی افزود: مردم خود بهترین و منصف‌ترین داور برای سنجش اقدامات انجام شده توسط مجمع نمایندگان استان تهران هستند.

به گزارش فارس، در ۴سال اخیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گام بزرگی در برنامه محور کردن توسعه استان برداشت که مهم‌ترین آن تدوین و ابلاغ اسناد توسعه‌ای استان تهران بود. در حال حاضر ۱۶ شهرستان استان تهران طبق اسناد توسعه تا سال ۱۴۰۰ با برنامه حرکت کرده و سازمان مدیریت بر اجرای دقیق آن نظارت خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی داور نمایندگان مجلس استان تهران مجمع نمایندگان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند

پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان در گفت و گوبا باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس گفت:بنده به عنوان یک فعال سیاسی از مردم کشور تقاضا می‌کنم که با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات نمایندگان را با قدرت راهی خانه ملت کنند تا آنها بتوانند حقوق مردم را قاطعانه پیگیری کنند.

وی افزود: انتخاب همه افرادی که وارد مجلس می‌شوند اهمیت بسزایی دارد چرا که با یک رأی وکلای ملت یه لایحه تصویب و یا یک وزیر استیضاح می‌شود. 

سروری ادامه داد: فرد فرد نمایندگان این توانایی را دارند که سرنوشت بودجه ساليانه را رقم بزنند لذا اکنون مشارکت در انتخاب پانزده درصد نمایندگان مجلس نقش بی بدیلی در آینده کشور دارد از طرفی نماینده‌ای که با رای بالا وارد مجلس می‌شود قدرت و کارایی بیشتری دارد.

مرحله دوم انتخابات مجلس جمعه این هفته  برای ۴۵ کرسی، در ۱۵ استان و در ۴۷ شهرستان برگزار می‌شود.

انتخابات مرحله دوم در حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو، حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس، حوزه آبادان، حوزه شیراز، حوزه کرمانشاه، حوزه خرم‌آباد، حوزه قائمشهر و حوزه ملایر به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران