Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@21:14:38 GMT

نورافکن سومین کرونایی سپاهان است!

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۵۸۸۳

نورافکن سومین کرونایی سپاهان است!

پزشک سپاهان گفت: قبل از تمرینات تست نورافکن منفی بود. یک هفته بعد از تمرینات یکی دو نفر در چارت معاینه‌ی ما علائم مختصری نشان دادند. آن دو نفر را برای تست فرستادیم که مثبت شدند. زمانی که تست این دو نفر مثبت شد، کل تیم را تحت معاینه و تست قرار دادیم که در این تست بعدی آقای نورافکن مثبت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که باشگاه سپاهان از مثبت شدن تست دو عضو تیم بزرگسالان خود خبر داد شب گذشته امید نورافکن ملی‌پوش این تیم در اقدامی عجیب اعلام کرد که یکی از آن افراد او بود و به کوید -۱۹ مبتلا شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص عباسعلی ربیعی، پزشک سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پاسخ به این سوال که آیا استوری امید نورافکن مبنی بر مثبت بودن تست‌اش را تأیید می‌کند یا نه، اظهار کرد: بله، تست ایشان مثبت بوده‌است. قبل از تمرینات تستی که گرفته شد ایشان منفی بود. یک هفته بعد از تمرینات یکی دو نفر در چارت معاینه‌ی ما علائم مختصری نشان دادند. آن دو نفر را برای تست فرستادیم که مثبت شدند.

وی اضافه کرد: زمانی که تست این دو نفر مثبت شد، کل تیم را تحت معاینه و تست قرار دادیم که در این تست بعدی آقای نورافکن مثبت شد.

پزشک سپاهان با بیان اینکه هیچ بازیکنی از اعلام نتیجه آزمایش‌اش منع نشده‌، خاطرنشان کرد: آقای نورافکن با نظر و عقیده شخصی خودش این خبر را رسانه‌ای کرد. در حالی که ما دو نفر اول را تنها اعلام کردیم که مثبت شده‌اند؛ چون خودشان گفتند اسامی ما را منتشر نکنید و نورافکن خودش خواسته که نتیجه تست‌اش را منتشر کند. از نظر من به عنوان یک پزشک اگر بیمار بخواهد می‌توانم رازدارش باشم. اما اگر بخواهد خودش اعلام کند، کسی او را منع نکرده‌است و نه در پروتکل و نه در دستورالعمل اجرایی ممنوعیتی در این باره ایجاد نشده‌است.

ربیعی درباره‌ی اینکه چه زمانی سپاهان می‌تواند تمرینات گروهی‌اش را مجدداً از سر بگیرد، تصریح کرد: ما بر اساس پروتکل‌هایی که فدراسیون پزشکی ورزشی و سازمان لیگ ابلاغ کرده‌است عمل خواهیم کرد. بر اساس این پروتکل اگر تعداد افردای که حین تمرینات به کرونا مبتلا شوند زیر ۵ نفر باشد، همه‌ی تیم قرنطینه می‌شوند. اما اگر زیر ۵ نفر مبتلا شوند، آن افراد قرنطینه می‌شوند و تیم به تمرینات خود ادامه می‌دهد. این را پروتکل به ما گفته و ما نیز با توجه به آنم عمل خواهیم کرد.

پزشک سپاهان در پاسخ به این سوال که دو نفری که تست‌شان مثبت شده نیز بازیکن در میان‌شان بوده یا نه، گفت: آن دو نفر اولی که تست‌شان مثبت شد یک نفر بازیکن و یک نفر تدارکات است.

به گزارش ایمنا، طبق گفته‌های پزشک باشگاه سپاهان، تعداد کرونایی‌های این تیم از ۲ به ۳ افزایش داشته‌است.

کد خبر 426209

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امید نورافکن سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان سازمان لیگ فوتبال لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پزشک سپاهان مثبت شد دو نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!

بازیکن تیم فوتبال سپاهان مدعی است این تیم اصفهانی در دو سال گذشته قهرمان واقعی لیگ برتر بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی امروز گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آنها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد