Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:43:23 GMT

بوکسور پیشکسوت گیلانی قهرمان آسیا درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۶۱۰۲

بوکسور پیشکسوت گیلانی قهرمان آسیا درگذشت

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحوم صمدی پیشکسوت ورزش مشتزنی گیلان به دلیل بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرتضی ورزلدوست افزود: این پیشکسوت رشته مشتزنی استان گیلان که چند سال پیش نیز به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود ، به دلیل بیماری درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرحوم صمدی پیشکسوت ارزنده و با اخلاق، طی سالها کوشش در پرورش و تعالی ورزش استان نقشی انکار ناپذیر داشت و در فقدان خود جامعه ورزش شهرستان بندر انزلی و استان گیلان را داغدار کرد .

وی بیان کرد: جامعه ورزش گیلان و اداره ورزش وجوانان این استان نیز ، این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان و ورزش گیلان به خصوص ورزش مشتزنی تسلیت گفته و برای عموم بازماندگان صبر و اجر از خداوند متعال درخواست داریم .

کریم صمدی صیاد متولد ۱۳۳۵ اهل شهرستان بندرانزلی سابقه دو سال بازی در تیم ملوان را نیز دارد . وی زیر نظر مظفر و کمال مسافری به ورزش مشتزنی پرداخت و عناوین قهرمانی مختلفی را نیز کسب کرد.

مرحوم صمدی صیاد در دوران ورزشی خود قهرمانی آموزشگاه های کشور در سال ۱۳۵۱ ، نایب قهرمانی رقابتهای مشتزنی کشور در سالهای ۱۳۵۴ و ۱۳۵۵ و عنوان قهرمانی مسابقات مشتزنی آسیا را در سال ۱۳۵۶ کسب کرد .

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون بوکس گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون بوکس گیلان رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون بوکس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه درگذشت.

مراسم تشییع این هنرمند روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال برگزار خواهد شد. همچنین مجلس یادبود زنده یاد اسکویی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال خواهد بود. 

 دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می کرد. 

یکی از شاخصه های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود.

دیگر خبرها

  • پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • پیشکسوت موسیقی مقامی در خراسان شمالی درگذشت
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا