Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@00:30:40 GMT

نوزادی با دو دهان متولد شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۶۵۸۲

نوزادی با دو دهان متولد شد

خرداد: یک نوزاد دختر که با دهان دوم به طور کامل با لب‌ها، دندان‌ها و زبان متولد شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

به گزارش خرداد به نقل از مهر ،هنگامیکه در هفته 28 بارداری مادر در سونوگرافی این توده مشاهده شد، پزشکان تصور کردند احتمالا تومور یا کیست باشد.
اما پس از تولد نوزاد در کارولینای جنوبی، پزشکان با یک شی 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 اینچی روی صورت او مواجه شدند که در حقیقت یک دهان دوم بود.
او یکی از 35 نفری است که از سال 1900 میلادی با اختلال Diprosopus یا تکثیر اجزای صورت متولد شده اند.
پزشکان در مقاله ای در ژورنال BMJ Case Reports نوشته اند: دهان دوم نوزاد هیچ ربطی به دهان اصلی او نداشت. نوزاد می توانست به راحتی نفس بکشد و به طور معمولی غذا بخورد و بنوشد.
همچنین به نوشته آنان گاهی اوقات یک مایع شفاف در دهان دوم تولید می شد که احتمالا بزاق بود.
این دختربچه برای حذف دهان دوم تحت عمل جراحی قرار گرفت. طبق مقاله منتشر شده، بعد از عمل در محل جراحی صورت نوزاد کمی حجیم تر شد. اسکنی از محل برش نشان داد در محل مذکور مایعی جمع شده است.
این امر طی چند ماه از بین رفت و نیازی به جراحی های تکمیلی نبود. پس از 6 ماه  محل جراحی به خوبی بهبود یافت و بیمار بدون مشکل تغذیه می کرد.
البته این دختربچه نمی توانست لب پایین خود را به طور کامل حرکت دهد. این امر نشان می دهد ماهیچه‎‌های این منطقه از صورت به خوبی کار نمی کنند.
منبع: مهر برچسب ها: نوزادی با دو دهان ، عجایب ، خواندنی

منبع: خرداد

کلیدواژه: عجایب خواندنی دهان دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!

زی‌سان: آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا برخی از مردان در مورد مسائل قلبی گریزان به نظر می‌رسند؟ طالع بینی ممکن است فقط کلید درک این اسرار را داشته باشد. در این نوشته، ویژگی‌های چهار ماه سال را بررسی خواهیم کرد که مردان آن‌ها به سختی عاشق می‌شوند. 

مرد بهمن‌ماهی مرموز

مردان بهمن به طبیعت مستقل و غیر متعارف خود معروف هستند. فعالیت‌های فکری آن‌ها اغلب بر ارتباطات عاطفی ارجحیت دارد، و آن‌ها را به چالشی برای برقراری ارتباط در سطح عمیق‌تر و عاشقانه تبدیل می‌کند. اگر متوجه شدید که به یک مرد بهمن ماهی گرایش پیدا کرده اید، صبر و گفتگو‌های تحریک کننده راه باز کردن قفل قلب او هستند.

مرد دی ماهی گریزان

مردان دی ماهی با جاه طلبی و عملی بودن هدایت می‌شوند. عشق ممکن است در وجود این افراد به دلیل اهداف شغلی عقب‌نشینی کند و باعث شود آن‌ها محتاطانه به نظر برسند و خواندن آن‌ها از نظر احساسی دشوار باشد. برای تسخیر قلب یک مرد دی ماهی، حمایت خود را از جاه طلبی‌های او نشان دهید و احساس مسئولیت خود را به نمایش بگذارید.

رمزگشایی مرد شهریوری تحلیل‌گر

مردان شهریور تحلیلگر و جزء‌نگر هستند. در حالی که این امر آن‌ها را به شرکای قابل اعتماد تبدیل می‌کند، می‌تواند آن‌ها را در مورد فرو رفتن در پیچیدگی‌های عشق نیز محتاط کند. ایجاد اعتماد و نشان دادن قابلیت اطمینان شما گام‌های مهمی در جلب محبت یک مرد باکره است.

مرد مستقل آذر

مردان آذرماه به عشق به آزادی و ماجراجویی معروف هستند. تعهد ممکن است برای روحیات پر جنب و جوش آن‌ها محدودیتی به نظر برسد و آن‌ها را دچار تردید کند. برای تسخیر قلب یک مرد آذرماهی، عشق آن‌ها به اکتشاف را در آغوش بگیرید و به آن‌ها نشان دهید که عشق می‌تواند یک سفر هیجان انگیز باشد.

tags # فال ، طالع بینی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • چطور جلوی بیرون ریختن آب دهان در خواب را بگیریم؟
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • باکتری‌های درون دهان از تعداد کل انسان‌های زمین بیشتر است!
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می‌گیرند؟/ شایع‌ ترین بیماری های اورولوژی در کشور
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد