Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@02:27:23 GMT

۱۵۳ نفر نامزد هیات رییسه اسکار شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۶۵۹۷

۱۵۳ نفر نامزد هیات رییسه اسکار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، اسامی علاقه‌مندان به حضور در هیات مدیره آکادمی اسکار در سال ۲۰۲۰ دربرگیرنده نام ۱۵۳ نفر اعلام شد.

از این فهرست که شامل اسامی نامزدهای هر شاخه اسکار است رای گیری از دوشنبه یکم ژوئن (۱۲ خرداد) آغاز می‌شود و تا ۵ ژوئن (۱۶ خرداد) فرصت برای انتخاب هیات رییسه جدید وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۱۷ شاخه در نهایت ۵۴ عضو انتخاب می‌شوند.

شاخه بازیگران بزرگ‌ترین شاخه اسکار است و به همین دلیل با ۱۹ نامزد دربرگیرنده بیشترین نامزدها هم هست. ووپی گلدبرگ، ریچارد دریفوس، ریتا ویلسون که به تازگی از کرونا بهبود یافته، استیسی کیچ و جیمز کیچ از دیگر نامزدهای این بخش هستند.

در شاخه کارگردان‌ها با ۱۳ نامزد چهره‌هایی چون ایوا دوورنی، مایکل مان، اسکات کوپر، جیسون ریتمن و رجینالد هادلین جای دارند.

در شاخه مدیر بازیگران ۴ نامزد معرفی شده و در شاخه فیلمبرداران با ۱۶ نامزد چهره‌هایی چون اریک استیلبرگ و روی واگنر جای دارند.

شاخه چهره‌پردازان با یک نامزد کمترین نامزدها را معرفی کرده است.

کد خبر 4937280

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکار آکادمی اسکار کارگردان سینما ویروس کرونا برنامه تلویزیونی تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی فیلم کوتاه شیوع کرونا شبکه دو سیما سریال ایرانی کنسرت آنلاین روز قدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صدیقه کیانفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری‌استایل

ترانه احمدی با رکوردشکنی،قهرمان اسکیت فری استایل کشور شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل از صبح امروز (پنج‌شنبه) به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان و در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم آغاز شده است.

در رده سنی بالای 19 سال و شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو توانست در رقابتی جذاب و دیدنی در فینال و‌ با زمان 4.217 ثانیه بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها تکیه بزند و رکورد ایران را ارتقا بدهد.

دیگر خبرها

  • رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری‌استایل
  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران