Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ کامران ملکی روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در پی دریافت اخباری مبنی بر تولید ژل ضد عفونی کننده غیر مجاز و غیر بهداشتی در شهرک صنعتی اشتهارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت .
ماموران با انجام تحقیقات میدانی ابتدا از صحت اخبار مطمئن و سپس با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام اعزام و و در بازرسی از آنجا تعداد هزار عدد عدد ژل ضد عفونی کننده و پنج هزار عدد پد الکلی غیر مجاز و غیر بهداشتی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملکی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه خاطرنشان کرد: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

طی سال جاری تاکنون مقادیر زیادی انواع دارو، لوازم پزشکی ، مواد ضدعفونی کننده، الکل و سایر اقلام بهداشتی کشف شده است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اشتهارد پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اشتهارد ویروس کرونا البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اشتهارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره به افزایش استفاده از رژ لب در خانم‌ها گفت: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین، سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شیما حلاج با بیان اینکه سازمان غذا و دارو برحسب وظیفه قانونی موظف است تا بر تولید، واردات و ارزیابی‌های ایمنی و کیفی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، بر طبق دستورالعمل‌های معتبر جهانی، نظارت کند؛ اظهار کرد: برخی از خانم‌ها بدلیل افراط در آرایش صورت، سلامتی خود را با چالش مواجه می‌کنند.

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره  افزایش استفاده از رژلب در خانم‌ها گفت: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین، سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد لذا پیشگیری از آسیب‌های ناشی از افراط در استفاده از فراورده‌های آرایشی باید نسبت به مصرف این محصولات احتیاط کنند.

عوارض خطرناک استفاده از رژلب‌های قاچاقی

وی بیان کرد: وقتی رژلب با عناصر مذکور برای ساعت‌های طولانی روی لب باقی می‌ماند ممکن است مواد اولیه رژلب‌ها که از آلاینده‌های معمول زیست محیطی هستند به طور ناخواسته و در اثر خوردن یا آشامیدن مواد غذایی، بلعیده شود که نتیجه آن تماس بدن با مواد سمی است.

حلاج گفت: در کنار  اقدامات نظارتی، شناسه گذاری فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی یکی دیگر از اقدامات اداره کل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی برای فراهم نمودن امکان پیگیری اصالت کالا برای مصرف کنندگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • مواظب این موجود خطرناک باشید
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • مواظب این موجود خطرناک باشید!
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی